آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها2,138
تعداد مقالات22,100
تعداد مشاهده مقاله95,940,843
تعداد دریافت فایل اصل مقاله34,011,856
ناظمی, شمس الدین, رحیم نیا, فریبرز, میرابی, علی. (1390). جایگاه مشارکت در ارتقای کیفیت خدمات: پارادایم نوین در تعامل سازمان – مشتری ( مورد مطالعه: گمرکات استان خراسان رضوی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(پائیز و زمستان 1390), 76-95. doi: 10.22067/pmt.v0i0.15938
شمس الدین ناظمی; فریبرز رحیم نیا; علی میرابی. "جایگاه مشارکت در ارتقای کیفیت خدمات: پارادایم نوین در تعامل سازمان – مشتری ( مورد مطالعه: گمرکات استان خراسان رضوی)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, پائیز و زمستان 1390, 1390, 76-95. doi: 10.22067/pmt.v0i0.15938
ناظمی, شمس الدین, رحیم نیا, فریبرز, میرابی, علی. (1390). 'جایگاه مشارکت در ارتقای کیفیت خدمات: پارادایم نوین در تعامل سازمان – مشتری ( مورد مطالعه: گمرکات استان خراسان رضوی)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(پائیز و زمستان 1390), pp. 76-95. doi: 10.22067/pmt.v0i0.15938
ناظمی, شمس الدین, رحیم نیا, فریبرز, میرابی, علی. جایگاه مشارکت در ارتقای کیفیت خدمات: پارادایم نوین در تعامل سازمان – مشتری ( مورد مطالعه: گمرکات استان خراسان رضوی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1390; 3(پائیز و زمستان 1390): 76-95. doi: 10.22067/pmt.v0i0.15938


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب