آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,150
تعداد مقالات22,425
تعداد مشاهده مقاله101,833,961
تعداد دریافت فایل اصل مقاله44,231,433
خادم زاده, جواد, ایزدی, جهانبخش, سلطانی, علیرضا. (1397). جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736
جواد خادم زاده; جهانبخش ایزدی; علیرضا سلطانی. "جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 3, 1397, 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736
خادم زاده, جواد, ایزدی, جهانبخش, سلطانی, علیرضا. (1397). 'جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), pp. 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736
خادم زاده, جواد, ایزدی, جهانبخش, سلطانی, علیرضا. جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 3(3): 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب