آمار

تعداد نشریات54
تعداد شماره‌ها2,134
تعداد مقالات22,036
تعداد مشاهده مقاله94,600,412
تعداد دریافت فایل اصل مقاله30,319,832
خادم زاده, جواد, ایزدی, جهانبخش, سلطانی, علیرضا. (1397). جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736
جواد خادم زاده; جهانبخش ایزدی; علیرضا سلطانی. "جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 3, 1397, 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736
خادم زاده, جواد, ایزدی, جهانبخش, سلطانی, علیرضا. (1397). 'جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), pp. 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736
خادم زاده, جواد, ایزدی, جهانبخش, سلطانی, علیرضا. جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 3(3): 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب