آمار

تعداد نشریات53
تعداد شماره‌ها2,130
تعداد مقالات22,016
تعداد مشاهده مقاله94,341,006
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,534,855
Aliabadi, Vahid, Ataiee, Pouria, Movahedi, Reza. (1395). The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County). سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072
Vahid Aliabadi; Pouria Ataiee; Reza Movahedi. "The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 2, 1395, 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072
Aliabadi, Vahid, Ataiee, Pouria, Movahedi, Reza. (1395). 'The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), pp. 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072
Aliabadi, Vahid, Ataiee, Pouria, Movahedi, Reza. The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 5(2): 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب