آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,143
تعداد مقالات22,145
تعداد مشاهده مقاله96,789,712
تعداد دریافت فایل اصل مقاله34,477,366
Aliabadi, Vahid, Ataiee, Pouria, Movahedi, Reza. (1395). The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County). سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072
Vahid Aliabadi; Pouria Ataiee; Reza Movahedi. "The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 2, 1395, 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072
Aliabadi, Vahid, Ataiee, Pouria, Movahedi, Reza. (1395). 'The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), pp. 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072
Aliabadi, Vahid, Ataiee, Pouria, Movahedi, Reza. The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 5(2): 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب