آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها2,137
تعداد مقالات22,057
تعداد مشاهده مقاله95,274,305
تعداد دریافت فایل اصل مقاله32,321,827
Aliabadi, Vahid, Ataiee, Pouria, Movahedi, Reza. (1395). The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County). سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072
Vahid Aliabadi; Pouria Ataiee; Reza Movahedi. "The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 2, 1395, 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072
Aliabadi, Vahid, Ataiee, Pouria, Movahedi, Reza. (1395). 'The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), pp. 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072
Aliabadi, Vahid, Ataiee, Pouria, Movahedi, Reza. The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 5(2): 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب