آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,154
تعداد مقالات22,486
تعداد مشاهده مقاله103,726,652
تعداد دریافت فایل اصل مقاله49,566,684
Aliabadi, Vahid, Ataiee, Pouria, Movahedi, Reza. (1395). The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County). سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072
Vahid Aliabadi; Pouria Ataiee; Reza Movahedi. "The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 2, 1395, 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072
Aliabadi, Vahid, Ataiee, Pouria, Movahedi, Reza. (1395). 'The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), pp. 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072
Aliabadi, Vahid, Ataiee, Pouria, Movahedi, Reza. The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 5(2): 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب