آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,161
تعداد مقالات22,517
تعداد مشاهده مقاله106,930,970
تعداد دریافت فایل اصل مقاله50,858,158
جعفری گهر, منوچهر, روحی, افسر, قلیچی, مجید. (1395). تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 49(4), 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078
منوچهر جعفری گهر; افسر روحی; مجید قلیچی. "تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 49, 4, 1395, 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078
جعفری گهر, منوچهر, روحی, افسر, قلیچی, مجید. (1395). 'تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 49(4), pp. 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078
جعفری گهر, منوچهر, روحی, افسر, قلیچی, مجید. تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 49(4): 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب