آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,150
تعداد مقالات22,425
تعداد مشاهده مقاله101,822,816
تعداد دریافت فایل اصل مقاله44,205,573
جعفری گهر, منوچهر, روحی, افسر, قلیچی, مجید. (1395). تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 49(4), 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078
منوچهر جعفری گهر; افسر روحی; مجید قلیچی. "تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 49, 4, 1395, 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078
جعفری گهر, منوچهر, روحی, افسر, قلیچی, مجید. (1395). 'تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 49(4), pp. 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078
جعفری گهر, منوچهر, روحی, افسر, قلیچی, مجید. تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 49(4): 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب