آمار

تعداد نشریات53
تعداد شماره‌ها2,131
تعداد مقالات22,024
تعداد مشاهده مقاله94,417,468
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,886,699
Shafiei, Zahed, Torabi Farsani, Neda, Abdollahpour, Maryam. (1396). The Key Parameters in Making and Managing Brands in Rural Geotourism Destinations of Isfahan Province (Case Study: Mesr and Garme Villages). سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083
Zahed Shafiei; Neda Torabi Farsani; Maryam Abdollahpour. "The Key Parameters in Making and Managing Brands in Rural Geotourism Destinations of Isfahan Province (Case Study: Mesr and Garme Villages)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 2, 1396, 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083
Shafiei, Zahed, Torabi Farsani, Neda, Abdollahpour, Maryam. (1396). 'The Key Parameters in Making and Managing Brands in Rural Geotourism Destinations of Isfahan Province (Case Study: Mesr and Garme Villages)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), pp. 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083
Shafiei, Zahed, Torabi Farsani, Neda, Abdollahpour, Maryam. The Key Parameters in Making and Managing Brands in Rural Geotourism Destinations of Isfahan Province (Case Study: Mesr and Garme Villages). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 6(2): 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب