آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها2,137
تعداد مقالات22,062
تعداد مشاهده مقاله95,473,259
تعداد دریافت فایل اصل مقاله32,713,965
Shafiei, Zahed, Torabi Farsani, Neda, Abdollahpour, Maryam. (1396). The Key Parameters in Making and Managing Brands in Rural Geotourism Destinations of Isfahan Province (Case Study: Mesr and Garme Villages). سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083
Zahed Shafiei; Neda Torabi Farsani; Maryam Abdollahpour. "The Key Parameters in Making and Managing Brands in Rural Geotourism Destinations of Isfahan Province (Case Study: Mesr and Garme Villages)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 2, 1396, 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083
Shafiei, Zahed, Torabi Farsani, Neda, Abdollahpour, Maryam. (1396). 'The Key Parameters in Making and Managing Brands in Rural Geotourism Destinations of Isfahan Province (Case Study: Mesr and Garme Villages)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(2), pp. 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083
Shafiei, Zahed, Torabi Farsani, Neda, Abdollahpour, Maryam. The Key Parameters in Making and Managing Brands in Rural Geotourism Destinations of Isfahan Province (Case Study: Mesr and Garme Villages). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 6(2): 211-228. doi: 10.22067/jrrp.v6i2.60083


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب