آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,153
تعداد مقالات22,469
تعداد مشاهده مقاله103,315,932
تعداد دریافت فایل اصل مقاله48,914,422
کیانیان, الهه, منافی اناری, سالار. (1398). تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری‌مداری در دارالترجمه‌های ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 52(2), 1-33. doi: 10.22067/lts.v52i2.77177
الهه کیانیان; سالار منافی اناری. "تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری‌مداری در دارالترجمه‌های ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 52, 2, 1398, 1-33. doi: 10.22067/lts.v52i2.77177
کیانیان, الهه, منافی اناری, سالار. (1398). 'تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری‌مداری در دارالترجمه‌های ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 52(2), pp. 1-33. doi: 10.22067/lts.v52i2.77177
کیانیان, الهه, منافی اناری, سالار. تحلیل کیفیت خدمات ترجمه با رویکرد مشتری‌مداری در دارالترجمه‌های ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 52(2): 1-33. doi: 10.22067/lts.v52i2.77177


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب