آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,158
تعداد مقالات22,507
تعداد مشاهده مقاله105,390,064
تعداد دریافت فایل اصل مقاله50,613,820
مجاوریان, سید مجتبی, رسولی, فاطمه, حسینی یکانی, سید علی. (1392). عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 27(2), 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410
سید مجتبی مجاوریان; فاطمه رسولی; سید علی حسینی یکانی. "عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 27, 2, 1392, 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410
مجاوریان, سید مجتبی, رسولی, فاطمه, حسینی یکانی, سید علی. (1392). 'عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 27(2), pp. 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410
مجاوریان, سید مجتبی, رسولی, فاطمه, حسینی یکانی, سید علی. عوامل موثر بر انتخاب کانال فروش در بین تولیدکنندگان مرکبات مازندران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 27(2): 123-133. doi: 10.22067/jead2.v0i0.26410


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب