آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها2,137
تعداد مقالات22,051
تعداد مشاهده مقاله94,933,180
تعداد دریافت فایل اصل مقاله31,422,030
ناصری, زهرا. (1397). اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360
زهرا ناصری. "اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 2, 1397, 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360
ناصری, زهرا. (1397). 'اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), pp. 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360
ناصری, زهرا. اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 8(2): 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب