آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,164
تعداد مقالات22,575
تعداد مشاهده مقاله114,256,815
تعداد دریافت فایل اصل مقاله51,902,726
ناصری, زهرا. (1397). اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360
زهرا ناصری. "اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 2, 1397, 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360
ناصری, زهرا. (1397). 'اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), pp. 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360
ناصری, زهرا. اثربخشی بازاریابی محتوایی بر افزایش فروش کتاب (مطالعه موردی مؤسسه انتشاراتی آبان). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 8(2): 205-220. doi: 10.22067/riis.v0i0.72360


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب