آمار

تعداد نشریات53
تعداد شماره‌ها2,130
تعداد مقالات22,018
تعداد مشاهده مقاله94,355,787
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,654,724
قاسمی, علی, ایمانی, محسن. (1392). واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683
علی قاسمی; محسن ایمانی. "واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 1, 1392, 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683
قاسمی, علی, ایمانی, محسن. (1392). 'واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), pp. 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683
قاسمی, علی, ایمانی, محسن. واکاوی مولفه های اساسی روش هرمنوتیکی ریکور برای فهم متون درسی و تاثیر آن در تعلیم و تربیت. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 3(1): 43-64. doi: 10.22067/fe.v3i1.10683


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب