آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,157
تعداد مقالات22,499
تعداد مشاهده مقاله104,276,344
تعداد دریافت فایل اصل مقاله50,178,230
محمدی, حسین, محمدی, مرتضی, کارگر, سمیه. (1395). عوامل مؤثر بر انتخاب راهبرد ترفیع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع غذایی شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(4), 360-369. doi: 10.22067/jead2.v30i4.56943
حسین محمدی; مرتضی محمدی; سمیه کارگر. "عوامل مؤثر بر انتخاب راهبرد ترفیع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع غذایی شهر مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 30, 4, 1395, 360-369. doi: 10.22067/jead2.v30i4.56943
محمدی, حسین, محمدی, مرتضی, کارگر, سمیه. (1395). 'عوامل مؤثر بر انتخاب راهبرد ترفیع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع غذایی شهر مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(4), pp. 360-369. doi: 10.22067/jead2.v30i4.56943
محمدی, حسین, محمدی, مرتضی, کارگر, سمیه. عوامل مؤثر بر انتخاب راهبرد ترفیع فروش در مراحل مختلف چرخه عمر کالا (مطالعه موردی: شرکت‌های صنایع غذایی شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 30(4): 360-369. doi: 10.22067/jead2.v30i4.56943


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب