آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,157
تعداد مقالات22,500
تعداد مشاهده مقاله104,464,087
تعداد دریافت فایل اصل مقاله50,240,328
آقاصفری, حنانه, کرباسی, علیرضا. (1396). اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج). سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(2), 149-156. doi: 10.22067/jead2.v31i2.59724
حنانه آقاصفری; علیرضا کرباسی. "اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 31, 2, 1396, 149-156. doi: 10.22067/jead2.v31i2.59724
آقاصفری, حنانه, کرباسی, علیرضا. (1396). 'اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(2), pp. 149-156. doi: 10.22067/jead2.v31i2.59724
آقاصفری, حنانه, کرباسی, علیرضا. اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 31(2): 149-156. doi: 10.22067/jead2.v31i2.59724


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب