آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,164
تعداد مقالات22,570
تعداد مشاهده مقاله113,332,618
تعداد دریافت فایل اصل مقاله51,843,079
دلدار سارونی, فاطمه, محمدی, حسین, کرباسی, علیرضا. (1397). بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره. سامانه مدیریت نشریات علمی, 32(1), 83-93. doi: 10.22067/jead2.v32i1.70710
فاطمه دلدار سارونی; حسین محمدی; علیرضا کرباسی. "بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره". سامانه مدیریت نشریات علمی, 32, 1, 1397, 83-93. doi: 10.22067/jead2.v32i1.70710
دلدار سارونی, فاطمه, محمدی, حسین, کرباسی, علیرضا. (1397). 'بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره', سامانه مدیریت نشریات علمی, 32(1), pp. 83-93. doi: 10.22067/jead2.v32i1.70710
دلدار سارونی, فاطمه, محمدی, حسین, کرباسی, علیرضا. بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 32(1): 83-93. doi: 10.22067/jead2.v32i1.70710


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب