آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها2,134
تعداد مقالات22,041
تعداد مشاهده مقاله94,621,729
تعداد دریافت فایل اصل مقاله30,382,997
دلدار سارونی, فاطمه, محمدی, حسین, کرباسی, علیرضا. (1397). بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره. سامانه مدیریت نشریات علمی, 32(1), 83-93. doi: 10.22067/jead2.v32i1.70710
فاطمه دلدار سارونی; حسین محمدی; علیرضا کرباسی. "بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره". سامانه مدیریت نشریات علمی, 32, 1, 1397, 83-93. doi: 10.22067/jead2.v32i1.70710
دلدار سارونی, فاطمه, محمدی, حسین, کرباسی, علیرضا. (1397). 'بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره', سامانه مدیریت نشریات علمی, 32(1), pp. 83-93. doi: 10.22067/jead2.v32i1.70710
دلدار سارونی, فاطمه, محمدی, حسین, کرباسی, علیرضا. بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 32(1): 83-93. doi: 10.22067/jead2.v32i1.70710


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب