آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,164
تعداد مقالات22,575
تعداد مشاهده مقاله115,274,646
تعداد دریافت فایل اصل مقاله51,935,244
محمدی, حسین, ثانی حیدری, علیرضا, شهرکی, عبدالله. (1401). عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول. سامانه مدیریت نشریات علمی, 36(4), 337-352. doi: 10.22067/jead.2022.17748.0
حسین محمدی; علیرضا ثانی حیدری; عبدالله شهرکی. "عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول". سامانه مدیریت نشریات علمی, 36, 4, 1401, 337-352. doi: 10.22067/jead.2022.17748.0
محمدی, حسین, ثانی حیدری, علیرضا, شهرکی, عبدالله. (1401). 'عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول', سامانه مدیریت نشریات علمی, 36(4), pp. 337-352. doi: 10.22067/jead.2022.17748.0
محمدی, حسین, ثانی حیدری, علیرضا, شهرکی, عبدالله. عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی در مراحل مختلف چرخه عمر محصول. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 36(4): 337-352. doi: 10.22067/jead.2022.17748.0


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب