آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها2,138
تعداد مقالات22,100
تعداد مشاهده مقاله95,940,861
تعداد دریافت فایل اصل مقاله34,011,867
کنجکاو منفرد, امیررضا, جمدی, علی, دعائی, زهره السادات, حق‌بین, عالیه. (1402). تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت زعفران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 37(1), 103-117. doi: 10.22067/jead.2023.79925.1169
امیررضا کنجکاو منفرد; علی جمدی; زهره السادات دعائی; عالیه حق‌بین. "تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت زعفران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 37, 1, 1402, 103-117. doi: 10.22067/jead.2023.79925.1169
کنجکاو منفرد, امیررضا, جمدی, علی, دعائی, زهره السادات, حق‌بین, عالیه. (1402). 'تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت زعفران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 37(1), pp. 103-117. doi: 10.22067/jead.2023.79925.1169
کنجکاو منفرد, امیررضا, جمدی, علی, دعائی, زهره السادات, حق‌بین, عالیه. تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت زعفران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 37(1): 103-117. doi: 10.22067/jead.2023.79925.1169


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب