آمار

تعداد نشریات53
تعداد شماره‌ها2,131
تعداد مقالات22,024
تعداد مشاهده مقاله94,436,442
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,931,694
Tavakoli, Mohammad, Daemi Gah, Ali. (1402). The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349
Mohammad Tavakoli; Ali Daemi Gah. "The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 1, 1402, 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349
Tavakoli, Mohammad, Daemi Gah, Ali. (1402). 'The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), pp. 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349
Tavakoli, Mohammad, Daemi Gah, Ali. The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 8(1): 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب