آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,164
تعداد مقالات22,570
تعداد مشاهده مقاله113,511,550
تعداد دریافت فایل اصل مقاله51,851,312
Tavakoli, Mohammad, Daemi Gah, Ali. (1402). The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349
Mohammad Tavakoli; Ali Daemi Gah. "The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 1, 1402, 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349
Tavakoli, Mohammad, Daemi Gah, Ali. (1402). 'The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), pp. 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349
Tavakoli, Mohammad, Daemi Gah, Ali. The Effect of Product Market Competition on Conditional and Unconditional Conservative Accounting Procedures. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 8(1): 131-150. doi: 10.22067/ijaaf.2024.43895.1349


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب