آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,153
تعداد مقالات22,468
تعداد مشاهده مقاله103,308,792
تعداد دریافت فایل اصل مقاله48,885,656
احمدی, حسن, رهنما, محمدرحیم, حسن‌پور کاشمر, فاطمه. (1402). بررسی اثر عوامل محرک آمیختۀ بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونۀ موردی: گردشگران مذهبی هتل‌های سه و پنج‌ ستارۀ شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(2), 27-58. doi: 10.22067/social.2023.79989.1274
حسن احمدی; محمدرحیم رهنما; فاطمه حسن‌پور کاشمر. "بررسی اثر عوامل محرک آمیختۀ بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونۀ موردی: گردشگران مذهبی هتل‌های سه و پنج‌ ستارۀ شهر مشهد)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 20, 2, 1402, 27-58. doi: 10.22067/social.2023.79989.1274
احمدی, حسن, رهنما, محمدرحیم, حسن‌پور کاشمر, فاطمه. (1402). 'بررسی اثر عوامل محرک آمیختۀ بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونۀ موردی: گردشگران مذهبی هتل‌های سه و پنج‌ ستارۀ شهر مشهد)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(2), pp. 27-58. doi: 10.22067/social.2023.79989.1274
احمدی, حسن, رهنما, محمدرحیم, حسن‌پور کاشمر, فاطمه. بررسی اثر عوامل محرک آمیختۀ بازاریابی بر تمایل به انجام گردشگری خرید (نمونۀ موردی: گردشگران مذهبی هتل‌های سه و پنج‌ ستارۀ شهر مشهد). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 20(2): 27-58. doi: 10.22067/social.2023.79989.1274


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب