آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,157
تعداد مقالات22,285
تعداد مشاهده مقاله98,673,516
تعداد دریافت فایل اصل مقاله37,629,094
عباسی اول, مریم, امیرزاده جیرکلی, منصور, سعیدی, محمد علی. (1402). بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(23), 1-16. doi: 10.22067/economlaw.2023.81089.1252
مریم عباسی اول; منصور امیرزاده جیرکلی; محمد علی سعیدی. "بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 30, 23, 1402, 1-16. doi: 10.22067/economlaw.2023.81089.1252
عباسی اول, مریم, امیرزاده جیرکلی, منصور, سعیدی, محمد علی. (1402). 'بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(23), pp. 1-16. doi: 10.22067/economlaw.2023.81089.1252
عباسی اول, مریم, امیرزاده جیرکلی, منصور, سعیدی, محمد علی. بررسی ابعاد تبلیغات گمراه‌کننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 30(23): 1-16. doi: 10.22067/economlaw.2023.81089.1252


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب