آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,164
تعداد مقالات22,570
تعداد مشاهده مقاله113,331,407
تعداد دریافت فایل اصل مقاله51,843,024
نظری, ولی‌اله, غلامی, محمد, امینی نژاد, غلامرضا, مظفری, حسین. (1403). عوامل مؤثر در تعیین‌ رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه بندر بوشهر). سامانه مدیریت نشریات علمی, 22(1), 121-151. doi: 10.22067/jgrd.2023.83170.1297
ولی‌اله نظری; محمد غلامی; غلامرضا امینی نژاد; حسین مظفری. "عوامل مؤثر در تعیین‌ رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه بندر بوشهر)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 22, 1, 1403, 121-151. doi: 10.22067/jgrd.2023.83170.1297
نظری, ولی‌اله, غلامی, محمد, امینی نژاد, غلامرضا, مظفری, حسین. (1403). 'عوامل مؤثر در تعیین‌ رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه بندر بوشهر)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 22(1), pp. 121-151. doi: 10.22067/jgrd.2023.83170.1297
نظری, ولی‌اله, غلامی, محمد, امینی نژاد, غلامرضا, مظفری, حسین. عوامل مؤثر در تعیین‌ رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه بندر بوشهر). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 22(1): 121-151. doi: 10.22067/jgrd.2023.83170.1297


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب