آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,157
تعداد مقالات22,288
تعداد مشاهده مقاله98,754,339
تعداد دریافت فایل اصل مقاله38,130,629
عالیور, علی, آرمان مهر, محمد رضا, میرباقری جم, محمد. (1402). مدل‌سازی عوامل مؤثر بر گسترش عرضه‌ تجارت الکترونیک در ایران با یک رویکرد تلفیقی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(پاییز و زمستان 26), 268-298. doi: 10.22067/erd.2024.82509.1183
علی عالیور; محمد رضا آرمان مهر; محمد میرباقری جم. "مدل‌سازی عوامل مؤثر بر گسترش عرضه‌ تجارت الکترونیک در ایران با یک رویکرد تلفیقی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 30, پاییز و زمستان 26, 1402, 268-298. doi: 10.22067/erd.2024.82509.1183
عالیور, علی, آرمان مهر, محمد رضا, میرباقری جم, محمد. (1402). 'مدل‌سازی عوامل مؤثر بر گسترش عرضه‌ تجارت الکترونیک در ایران با یک رویکرد تلفیقی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 30(پاییز و زمستان 26), pp. 268-298. doi: 10.22067/erd.2024.82509.1183
عالیور, علی, آرمان مهر, محمد رضا, میرباقری جم, محمد. مدل‌سازی عوامل مؤثر بر گسترش عرضه‌ تجارت الکترونیک در ایران با یک رویکرد تلفیقی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 30(پاییز و زمستان 26): 268-298. doi: 10.22067/erd.2024.82509.1183


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب