آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها2,137
تعداد مقالات22,056
تعداد مشاهده مقاله95,184,494
تعداد دریافت فایل اصل مقاله32,076,597
شاکری, زهرا, مهربان پورآذر, مریم. (1403). حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(25), 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313
زهرا شاکری; مریم مهربان پورآذر. "حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 31, 25, 1403, 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313
شاکری, زهرا, مهربان پورآذر, مریم. (1403). 'حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(25), pp. 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313
شاکری, زهرا, مهربان پورآذر, مریم. حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 31(25): 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب