آمار

تعداد نشریات53
تعداد شماره‌ها2,130
تعداد مقالات22,012
تعداد مشاهده مقاله94,324,003
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,414,373
شاکری, زهرا, مهربان پورآذر, مریم. (1403). حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(25), 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313
زهرا شاکری; مریم مهربان پورآذر. "حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 31, 25, 1403, 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313
شاکری, زهرا, مهربان پورآذر, مریم. (1403). 'حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(25), pp. 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313
شاکری, زهرا, مهربان پورآذر, مریم. حمایت از علائم تجاری غیرمتعارف غیربصری دارای معنای ثانویه در نظامهای ایالات متحده واتحادیه ی اروپا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 31(25): 1-21. doi: 10.22067/economlaw.2024.84474.1313


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب