حجازی, نصرت, داودی, مریم. (1404). راهبردهای متناسبسازی و گزینش (پیرا)متن در آگهیهای تبلیغاتی چندرسانهای بر اساس نظریه ترجمه زیستبومشناختی. مورد مطالعاتی تبلیغات سه زبانه شرکت هواپیمایی امارات. سامانه مدیریت نشریات علمی, 57(4), 65-103. doi: 10.22067/lts.2024.88917.1268
نصرت حجازی; مریم داودی. "راهبردهای متناسبسازی و گزینش (پیرا)متن در آگهیهای تبلیغاتی چندرسانهای بر اساس نظریه ترجمه زیستبومشناختی. مورد مطالعاتی تبلیغات سه زبانه شرکت هواپیمایی امارات". سامانه مدیریت نشریات علمی, 57, 4, 1404, 65-103. doi: 10.22067/lts.2024.88917.1268
حجازی, نصرت, داودی, مریم. (1404). 'راهبردهای متناسبسازی و گزینش (پیرا)متن در آگهیهای تبلیغاتی چندرسانهای بر اساس نظریه ترجمه زیستبومشناختی. مورد مطالعاتی تبلیغات سه زبانه شرکت هواپیمایی امارات', سامانه مدیریت نشریات علمی, 57(4), pp. 65-103. doi: 10.22067/lts.2024.88917.1268
حجازی, نصرت, داودی, مریم. راهبردهای متناسبسازی و گزینش (پیرا)متن در آگهیهای تبلیغاتی چندرسانهای بر اساس نظریه ترجمه زیستبومشناختی. مورد مطالعاتی تبلیغات سه زبانه شرکت هواپیمایی امارات. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 57(4): 65-103. doi: 10.22067/lts.2024.88917.1268