آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,142
تعداد مقالات22,141
تعداد مشاهده مقاله96,720,615
تعداد دریافت فایل اصل مقاله34,394,916
حجازی, نصرت, داودی, مریم. (1404). راهبردهای متناسب‏سازی و گزینش (پیرا)متن در آگهی‏های تبلیغاتی چندرسانه‏ای بر اساس نظریه ترجمه زیست‏بوم‏شناختی. مورد مطالعاتی تبلیغات سه زبانه شرکت هواپیمایی امارات. سامانه مدیریت نشریات علمی, 57(4), 65-103. doi: 10.22067/lts.2024.88917.1268
نصرت حجازی; مریم داودی. "راهبردهای متناسب‏سازی و گزینش (پیرا)متن در آگهی‏های تبلیغاتی چندرسانه‏ای بر اساس نظریه ترجمه زیست‏بوم‏شناختی. مورد مطالعاتی تبلیغات سه زبانه شرکت هواپیمایی امارات". سامانه مدیریت نشریات علمی, 57, 4, 1404, 65-103. doi: 10.22067/lts.2024.88917.1268
حجازی, نصرت, داودی, مریم. (1404). 'راهبردهای متناسب‏سازی و گزینش (پیرا)متن در آگهی‏های تبلیغاتی چندرسانه‏ای بر اساس نظریه ترجمه زیست‏بوم‏شناختی. مورد مطالعاتی تبلیغات سه زبانه شرکت هواپیمایی امارات', سامانه مدیریت نشریات علمی, 57(4), pp. 65-103. doi: 10.22067/lts.2024.88917.1268
حجازی, نصرت, داودی, مریم. راهبردهای متناسب‏سازی و گزینش (پیرا)متن در آگهی‏های تبلیغاتی چندرسانه‏ای بر اساس نظریه ترجمه زیست‏بوم‏شناختی. مورد مطالعاتی تبلیغات سه زبانه شرکت هواپیمایی امارات. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 57(4): 65-103. doi: 10.22067/lts.2024.88917.1268


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب