آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,166
تعداد مقالات22,586
تعداد مشاهده مقاله118,041,735
تعداد دریافت فایل اصل مقاله52,013,158
محقق گرفمی, البرز, انصاری, فاطمه. (1403). اعتبار سنجی شرط تأثیر بر مخاطبان در استقرار وجوب امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر اهداف این فریضه. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22067/jfiqh.2025.90651.1868
البرز محقق گرفمی; فاطمه انصاری. "اعتبار سنجی شرط تأثیر بر مخاطبان در استقرار وجوب امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر اهداف این فریضه". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: 10.22067/jfiqh.2025.90651.1868
محقق گرفمی, البرز, انصاری, فاطمه. (1403). 'اعتبار سنجی شرط تأثیر بر مخاطبان در استقرار وجوب امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر اهداف این فریضه', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22067/jfiqh.2025.90651.1868
محقق گرفمی, البرز, انصاری, فاطمه. اعتبار سنجی شرط تأثیر بر مخاطبان در استقرار وجوب امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر اهداف این فریضه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: 10.22067/jfiqh.2025.90651.1868


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب