آمار

تعداد نشریات53
تعداد شماره‌ها2,130
تعداد مقالات22,011
تعداد مشاهده مقاله94,323,215
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,411,140
محقق گرفمی, البرز, انصاری, فاطمه. (1403). اعتبار سنجی شرط تأثیر بر مخاطبان در استقرار وجوب امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر اهداف این فریضه. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22067/jfiqh.2025.90651.1868
البرز محقق گرفمی; فاطمه انصاری. "اعتبار سنجی شرط تأثیر بر مخاطبان در استقرار وجوب امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر اهداف این فریضه". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: 10.22067/jfiqh.2025.90651.1868
محقق گرفمی, البرز, انصاری, فاطمه. (1403). 'اعتبار سنجی شرط تأثیر بر مخاطبان در استقرار وجوب امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر اهداف این فریضه', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22067/jfiqh.2025.90651.1868
محقق گرفمی, البرز, انصاری, فاطمه. اعتبار سنجی شرط تأثیر بر مخاطبان در استقرار وجوب امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر اهداف این فریضه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: 10.22067/jfiqh.2025.90651.1868


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب