آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,102
تعداد مقالات21,744
تعداد مشاهده مقاله86,212,682
تعداد دریافت فایل اصل مقاله25,946,138

1.

اثر آمیخته بازاریابی و دانش تخصصی روی عملکرد صادرات شرکت‌های کوچک و متوسط صادر کننده خشکبار

دوره 37، شماره 2، تیر 1402، صفحه 145-156
سارا یارمند؛ حسین محمدی؛ علیرضا کرباسی؛ مریم دهقانی

2.

اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج)

دوره 31، شماره 2، تیر 1396، صفحه 149-156
حنانه آقاصفری؛ علیرضا کرباسی

3.

ارزیابی تجارت بخش کشاورزی ایران با استفاده از مدل جاذبه و داده های ترکیبی

دوره 25، شماره 2، تیر 1390
معصومه ظریف؛ ماشاءالله سالارپور؛ علیرضا کرباسی

4.

بررسی اقتصادی روابط بین زیر بخش های زراعت و دام در استان فارس

دوره 25، شماره 1، فروردین 1390
علیرضا کرباسی؛ معصومه کاتب

5.

بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات با رویکرد لاجیت چندمتغیره

دوره 32، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 83-93
فاطمه دلدار سارونی؛ حسین محمدی؛ علیرضا کرباسی

6.

بررسی راهبرد مناسب ورود به بازار بین‌المللی محصولات کشاورزی ارگانیک

دوره 37، شماره 4، دی 1402، صفحه 397-413
حنانه آقاصفری؛ علیرضا کرباسی؛ حسین محمدی؛ رابرتو کلیستی

7.

بررسی سرمایه گذاری در تحقیقات و ترویج کشاورزی ایران

دوره 24، شماره 1، فروردین 1389
حمیده خاکسار آستانه؛ علیرضا کرباسی

8.

بررسی عوامل مؤثر بر رضایت اعضای تعاونی های گاوداران (مطالعه موردی:تعاونی های گاوداران مشهد)

دوره 27، شماره 3، مهر 1392، صفحه 213-222
علیرضا کرباسی؛ حنانه آقاصفری؛ سیده مژگان حسینی

9.

بررسی عوامل مؤثر بر واردات بذر سبزیجات به ایران و کشورهای منتخب

دوره 33، شماره 2، تیر 1398، صفحه 165-176
امین نجفی؛ علیرضا کرباسی؛ سید حسین محمدزاده

10.

بررسی عوامل موثر بر مشارکت کشاورزان با کارشناسان ناظر گندم در شهرستان زابل(رهیافت رگرسیون خطی فازی)

دوره 23، شماره 2، مهر 1388
علیرضا کرباسی؛ تکتم کنعانی؛ مهدی خیاطی

11.

پیش بینی اشتغال بخش کشاورزی در ایران

دوره 22، شماره 2، مهر 1387، صفحه 31-43
علیرضا کرباسی؛ هاجر اثنی عشری؛ حسن عاقل

12.

تأثیر کاهش واردات قند و شکر بر ارزش افزوده اقتصاد ایران (رویکرد داده- ستانده)

دوره 28، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 1-11
فاطمه حیات‌غیبی؛ علیرضا کرباسی

13.

تحلیل مؤلفه‌های مؤثر بر ترجیحات پرداختی مصرف‌کنندگان برای محصولات کشاورزی ارگانیک: کاربرد مدل‌سازی معادلات ساختاری

دوره 33، شماره 4، دی 1398، صفحه 339-350
حنانه آقاصفری؛ علیرضا کرباسی؛ حسین محمدی؛ رابرتو کلیستی

14.

تحلیل مزیت نسبی تولید گندم در سیستان

دوره 23، شماره 1، فروردین 1388
علیرضا کرباسی؛ فاطمه رستگاری پور

15.

رویکرد داده کاوی برای انتخاب بازار خرده‌فروشی مصرف‌کنندگان: مطالعه موردی بازارهای خرده‌فروشی شهری در ایران

دوره 38، شماره 4، دی 1403، صفحه 370-351
هومن هاشم‌زاده؛ نازنین یوسفیان؛ ساسان اسفندیاری بهرآسمان؛ علی‌رضا کرباسی؛ علی فیروززارع

16.

سطح بهینه تنوع و قیمت نشان‌های تجاری منتخب پنیر:کاربرد الگوریتم اجتماع ذرات (مطالعه موردی مشهد)

دوره 31، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 50-59
امیر دادرس مقدم؛ محمد قربانی؛ علیرضا کرباسی؛ محمدرضا کهنسال

17.

شناسایی و اولویت‌بندی ریسک‌های کسب و کار واحدهای تولیدی طیور

دوره 38، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 33-52
ملیحه شیبانی نوقابی؛ علیرضا کرباسی؛ حسین محمدی

18.

عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی‌های ورود به بازار خارجی گیاهان دارویی مطالعه موردی: استان خراسان رضوی

دوره 32، شماره 2، تیر 1397، صفحه 185-197
سید حسین محمدزاده؛ علیرضا کرباسی؛ حسین محمدی

19.

عوامل مؤثر بر قصد خرید شکلات توسط مصرف‌کنندگان

دوره 38، شماره 2، تیر 1403، صفحه 168-155
مهکامه خواموشی یزدی؛ علیرضا کرباسی

20.

نابرابری‌های روستایی- شهری در تقاضای غذاهای با منبع حیوانی و زیان های رفاهی طی کووید-19 در ایران: رویکرد QUAIDS

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 اردیبهشت 1404
سعید جلالیان؛ علیرضا کرباسی

21.

نقش ویژگی‌های مصرف‌کننده و آمیخته بازاریابی بر ضایعات محصولات کشاورزی

دوره 39، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 18-1
مهدی محمودی؛ حسین محمدی؛ علیرضا کرباسی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب