آمار

تعداد نشریات50
تعداد شماره‌ها1,970
تعداد مقالات20,255
تعداد مشاهده مقاله19,630,659
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,996,624

1.

بررسی بنیادهای فلسفی پارادایم های تبیین، فهم و انتقاد و تحلیل نقش و جایگاه هر یک در پژوهش تربیتی

دوره 1، شماره 1، شهریور 1390
سعید ضرغامی

2.

تبیینی سازه گرا/واقع گرا درباره چیستی علم و عناصر آن: زمینه ای برای باز اندیشی درباره آموزش علوم

دوره 4، شماره 1، شهریور 1393، صفحه 5-28
سعید ضرغامی

3.

تحلیل تطبیقی فلسفه عدالت تربیتی؛ دیدگاه‌های لیبرال و جامعه‌گرا

دوره 2، شماره 1، مرداد 1391
بهبود یاری قلی؛ سعید ضرغامی؛ یحیی قائدی؛ میرعبدالحسین نقیب زاده

4.

تحلیل و ارزیابی ماهیت ارتباط مجازی معلم و فراگیران در نسل نو یادگیری الکترونیکی: مطالعه موردی موک ها

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 25-36
سعید ضرغامی

5.

ترسیم اشاره‌هایی برای تدریس علوم بر بنیاد تبیینی کل نگرانه از ماهیت علم

دوره 6، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 125-146
پروین بازقندی؛ سعید ضرغامی؛ یحیی قائدی؛ علیرضا محمودنیا؛ خسرو باقری نوع پرست

6.

ترسیم اشاره‌هایی برای مدیریت یادگیری برخط در پرتو یافته‌های علوم اعصاب شناختی درباره یادگیری

دوره 13، شماره 1، شهریور 1402، صفحه 137-163
سعید ضرغامی همراه؛ حمید احمدی هدایت؛ اعظم طاهرخانی؛ پروین بازقندی

7.

نسبت آموزش مجازی با هدف های تربیت از دیدگاه فلسفه هستی

دوره 011، شماره 1، شهریور 1389
سعید ضرغامی

8.

هستی شناسی فناوری اطلاعات: بازخوانی نقش و جایگاه فناوری اطلاعات در تربیت

دوره 2، شماره 2، اسفند 1391
سعید ضرغامی؛ پروین بازقندی

9.

واکاوی جایگاه مفهوم «بازی» در هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالت‌های آن برای حصول آگاهی/ فهم

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 51-68
مظهر بابایی؛ یحیی قائدی؛ سعید ضرغامی همراه؛ امیر نصری

10.

یادگیری تحلیل ریاضیاتی مبتنی بر تلفیق تحلیل فلسفی و یافته‌های علوم اعصاب شناختی پیرامون ریاضیات نمادین

دوره 11، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 86-110
اعظم طاهرخانی؛ سعید ضرغامی همراه؛ حسن عشایری؛ یحیی قائدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب