1.

آموزاندن "به" و آموختن "از": تحول در آموزش و پرورش در پرتو عاملیت و تعامل

دوره 3، شماره 2، زمستان 1392، صفحه 5-24
خسرو باقری

2.

آینۀ شکستۀ حقیقت؛ پاسخ به نقد دکتر مهدی سجادی

دوره 7، شماره 2، زمستان 1396، صفحه 119-123
خسرو باقری نوع پرست

3.

تبیین عناصر فلسفه اخلاقی- اجتماعی ابن سینا و دلالت‌های آن در تربیت اخلاقی

دوره 2، شماره 2، پاییز و زمستان 1391
راضیه بیرونی کاشانی؛ خسرو باقری؛ فاطمه زیبا کلام مفرد

4.

تبیین و نقد مبانی فلسفی مفهوم یادگیری در طرح پایدیا

دوره 3، شماره 1، بهار و تابستان 1392، صفحه 93-110
سمیرا حیدری؛ فاطمه زیبا کلام مفرد؛ خسرو باقری نوعپرست؛ محمود مهرمحمدی

5.

مبانی فلسفی و روان شناختی تعلیم و تربیت: بررسی تطبیقی دیدگاه های سهروردی و هوسرل

دوره 1، شماره 2، پاییز و زمستان 1390
خسرو باقری نوع پرست؛ محمد زهیر باقری نوع پرست

6.

مولفه های روش شناختی پژوهش پدیدارشناختی در تعلیم و تربیت

دوره 2، شماره 2، پاییز و زمستان 1391
رمضان برخورداری؛ خسرو باقری

7.

نقد دیدگاه های هری فرانکفورت و چارلز تیلور در مورد انتخاب‌گری آدمی بر اساس نظریه اسلامی عمل و پیامدهای آن در تربیت

دوره 6، شماره 1، تابستان 1395، صفحه 5-22
محمدرضا مدنی فر؛ خسرو باقری؛ فاطمه زیباکلام؛ علی رضا صادق زاده

8.

نگاهی انتقادی به رویکرد فیض محور در فلسفه اسلامی و پیامدهای آن در تعلیم و تربیت

دوره 1، شماره 1، بهار و تابستان 1390
خسرو باقری؛ محمدزهیر باقری

9.

"همه روان‌انگاری" تامس نیگل به‌عنوان مبنایی برای رویکرد "عصب-تربیت"

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 مرداد 1400
فریدون شکیبانیا؛ پروانه ولوی؛ مسعود صفایی مقدم؛ خسرو باقری نوع پرست

10.

واسازی مفهوم «تفاوت‌های فردی دانش آموزان» و نقد آن از منظر رویکرد بازسازی

دوره 6، شماره 1، تابستان 1395، صفحه 69-82
علی کریمی گیلده؛ علیرضا صادق زاده قمصری؛ سید مهدی سجادی؛ خسرو باقری نوع پرست


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.