1.

اصول و روش‌های تربیت اجتماعی مبتنی بر نظریه کنش ارتباطی هابرماس

دوره 4، شماره 2، زمستان 1393، صفحه 5-28
آزاد محمدی؛ خسرو باقری نوع پرست؛ فاطمه زیباکلام

2.

تبیین ماهیت دوران کودکی در هندسه نظریه اسلامی عمل

دوره 6، شماره 1، تابستان 1395، صفحه 83-103
سعید آزادمنش؛ نرگس سجادیه؛ خسرو باقری نوع پرست

3.

تبیین و نقد درونی مدل ترکیبی تربیت اخلاقی ناروائز

دوره 10، شماره 1، بهار و تابستان 1399، صفحه 76-95
عماد حاتمی گروه؛ ابوالفضل غفاری؛ خسرو باقری نوع پرست؛ بختیار شعبانی ورکی

4.

تحلیل و نقد مفهوم «هویت» در اسناد تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

دوره 10، شماره 1، بهار و تابستان 1399، صفحه 136-156
مصطفی مرادی؛ خسرو باقری نوع پرست

5.

ترسیم اشاره‌هایی برای تدریس علوم بر بنیاد تبیینی کل نگرانه از ماهیت علم

دوره 6، شماره 1، تابستان 1395، صفحه 125-146
پروین بازقندی؛ سعید ضرغامی؛ یحیی قائدی؛ علیرضا محمودنیا؛ خسرو باقری نوع پرست

6.

تعلیم و تربیت به مثابه «بیلدونگ» در پدیدارشناسی هگل

دوره 9، شماره 1، بهار و تابستان 1398، صفحه 26-47
سعید آزادمنش؛ خسرو باقری نوع پرست؛ میثم سفیدخوش؛ نرگس سجادیه

7.

دامنه شک و یقین در اندیشه ویتگنشتاین متاخر و پیامده های تربیتی آن در تربیت ذهن نقاد

دوره 7، شماره 1، بهار و تابستان 1396، صفحه 5-26
کمال نصرتی هشی؛ حسنعلی بختیار نصرآبادی؛ خسرو باقری نوع پرست؛ سمیه رادمرد

8.

وحدت اندراجی عقل و دین و الهام بخشی‌های آن برای تربیت‌دینی

دوره 10، شماره 2، پاییز و زمستان 1399، صفحه 90-117
خسرو باقری؛ نرگس سادات سجادیه؛ محمد خدایاری فرد؛ آزاد محمدی؛ عبدالرحیم گواهی؛ سعید اکبری زرادخانه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.