آمار

تعداد نشریات56
تعداد شماره‌ها2,153
تعداد مقالات22,452
تعداد مشاهده مقاله102,949,165
تعداد دریافت فایل اصل مقاله47,391,436

1.

ارزیابی کیفیت خدمات سامانه آموزش الکترونیکی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان (زمرد) با استفاده از روش وب‌کوآل و رویکرد تلفیقی مدل کانو و ماتریس تجزیه‌وتحلیل اهمیت و عملکرد

دوره 14، شماره 2، آذر 1403، صفحه 55-76
میترا پشوتنی زاده؛ الهه رئیسی؛ علی منصوری

2.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر میزان رضایت کاربران کتابخانه‏های عمومی ‌بر اساس مدل کانو و تحلیل عملکرد تأثیر نامتقارن

دوره 12، شماره 2، آذر 1401، صفحه 277-301
اکرم تقی پور؛ محمدرضا اسمعیلی گیوی؛ محمد خندان؛ مهدی عبدالحمید

3.

جایگاه مشارکت در ارتقای کیفیت خدمات: پارادایم نوین در تعامل سازمان – مشتری ( مورد مطالعه: گمرکات استان خراسان رضوی)

دوره 3، پائیز و زمستان 1390، اسفند 1390، صفحه 76-95
شمس الدین ناظمی؛ فریبرز رحیم نیا؛ علی میرابی

4.

رابطه مهارت‌های ارتباطی کتابداران و کیفیت ارائه خدمات: نقش واسطه‌ای اخلاق حرفه‌ای

دوره 11، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 66-83
رحیم شهبازی؛ ابوالفضل قاسم‌زاده؛ اعظم ابراهیمی

5.

مطالعۀ تأثیر کیفیت خدمات بر مشارکت ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های شهر اراک

دوره 21، شماره 4، دی 1403، صفحه 177-197
کریم زهره‌وندیان

6.

نقش کیفیت خدمات ارائه شده، رضایتمندی و سودمندی‌درک شده بر اشتیاق به بازگشت مراجعه‌کنندگان کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه

دوره 11، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 109-126
زهره عزیزی؛ محمود مرادی؛ امین زارع


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب