آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,119
تعداد مقالات21,944
تعداد مشاهده مقاله93,916,438
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,502,628

1.

طراحی مدل ساختاری تفسیری عوامل موثر بر برندینگ شهری(مطالعه موردی: کلانشهرتهران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مهر 1403
آرزو مومنیان؛ میثم ذکاوت؛ مهدی محمدی

2.

عوامل مؤثر در تعیین‌ رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه بندر بوشهر)

دوره 22، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 121-151
ولی‌اله نظری؛ محمد غلامی؛ غلامرضا امینی نژاد؛ حسین مظفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب