آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,962
تعداد مقالات20,565
تعداد مشاهده مقاله27,204,001
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,109,872

1.

ارائه الگوی راهبردی کارآفرینی اجتماعی: یک مطالعه فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 آبان 1402
مسلم سلیمان پور؛ رضا نوروزی؛ صمد خباز

2.

بازاریابی محتوایی: شناسایی مؤلفه‏ ها و ابعاد اساسی به منظور ارائه مدل مفهومی

دوره 7، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 280-303
زهرا ناصری؛ علیرضا نوروزی؛ فاطمه فهیم نیا؛ امیر مانیان

3.

تبیین فرایند شکل‌گیری رهبری متواضعانه در کسب‌وکار با رویکرد فراترکیب

دوره 9، شماره 18، آبان 1396، صفحه 24-46
بهزاد محمدیان؛ حسن زارعی متین؛ جبار باباشاهی؛ حمیدرضا یزدانی

4.

تعیین مؤلفه‌های حکمرانی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و محیط‌زیست در بخش کشاورزی ایران

دوره 33، شماره 2، تیر 1398، صفحه 125-149
مرضیه رونقی؛ محمدرضا کهنسال؛ محمد قربانی

5.

شناسایی عوامل مؤثر بر رشد کسب‌وکارها در بازارهای نوظهور: یک مطالعه فراترکیب

دوره 15، شماره 1 بهار و تابستان 1402، شهریور 1402، صفحه 221-267
بهزاد صادقی؛ کمال سخدری

6.

طراحی الگو و ابعاد نابرابری جنسیتی با رویکرد فراترکیب

دوره 20، شماره 4، دی 1402، صفحه 105-137
محسن نیازی؛ علی فرهادیان؛ فریده عیوضی؛ فاطمه خوش بیانی آرانی

7.

کارآفرینی در کتابخانه‌های عمومی: مروری بر مطالعات انجام شده با روش فراترکیب

دوره 12، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 100-120
فرزانه قنادی نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب