آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,105
تعداد مقالات21,875
تعداد مشاهده مقاله93,356,674
تعداد دریافت فایل اصل مقاله27,963,516

1.

ارائه مدل رفتارمحور چرخه عمر نوآفرین به روش فراترکیب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 آذر 1403
مجید ملک محمدی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی

2.

بازاریابی محتوایی: شناسایی مؤلفه‏ ها و ابعاد اساسی به منظور ارائه مدل مفهومی

دوره 7، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 280-303
زهرا ناصری؛ علیرضا نوروزی؛ فاطمه فهیم نیا؛ امیر مانیان

3.

تبیین فرایند شکل‌گیری رهبری متواضعانه در کسب‌وکار با رویکرد فراترکیب

دوره 9، پائیز و زمستان1396، شهریور 1396، صفحه 24-46
بهزاد محمدیان؛ حسن زارعی متین؛ جبار باباشاهی؛ حمیدرضا یزدانی

4.

تعیین مؤلفه‌های حکمرانی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و محیط‌زیست در بخش کشاورزی ایران

دوره 33، شماره 2، تیر 1398، صفحه 125-149
مرضیه رونقی؛ محمدرضا کهنسال؛ محمد قربانی

5.

شناسایی عوامل مؤثر بر رشد کسب‌وکارها در بازارهای نوظهور: یک مطالعه فراترکیب

دوره 15، بهار و تابستان 1402، شهریور 1402، صفحه 221-267
بهزاد صادقی؛ کمال سخدری

6.

طراحی الگو و ابعاد نابرابری جنسیتی با رویکرد فراترکیب

دوره 20، شماره 4، دی 1402، صفحه 105-137
محسن نیازی؛ علی فرهادیان؛ فریده عیوضی؛ فاطمه خوش بیانی آرانی

7.

طراحی الگوی راهبردی کارآفرینی اجتماعی: یک مطالعۀ فراترکیب

دوره 21، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 149-175
رضا نوروزی اجیرلو؛ مسلم سلیمان پور؛ صمد خباز باویل

8.

کارآفرینی در کتابخانه‌های عمومی: مروری بر مطالعات انجام شده با روش فراترکیب

دوره 12، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 100-120
فرزانه قنادی نژاد

9.

مدل‌سازی فرهنگ سازمانی در بستر تحول دیجیتال در سازمان‌های دولتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 خرداد 1404
پیام کرمی؛ مسعود بسطامی؛ منصور ایراندوست

10.

واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های رهبری مدرسه کسب‌وکار با رویکرد توسعه کارآفرینی

دوره 16، پاییز و زمستان 1403، بهمن 1403، صفحه 362-415
مریم چزگی؛ نازیا سادات ناصری؛ محسن مرادی؛ احمد اکبری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب