1. آذر، ع ؛ علیپور، ز. (1389). طراحی الگوی ارتباط فرهنگ سازمانی و فرهنگ فردی با ادراک عدالت کارکنان، مطالعۀ موردی: بانکهای دولتی. فصلنامۀ اخلاق در علوم رفتاری. 5 (3 و 4). صص 14-5.
2. احمدی، س. (1391). بررسی فرهنگ کار و عوامل اجتماعی مؤثر بر آن. جامعهشناسی کاربردی. 23 (2). شمارۀ پیاپی 46. صص40-21.
3. اشجع، آ. نوری، ا.عریضی، ح . سماواتیان،ح. (1388). رابطۀ ابعاد عدالت سازمانی با اعتماد به سازمان و سرپرست. کارکنان مجتمع فولاد مبارکه اصفهان. دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی. 11 (39). صص 12-1 .
4. انصاری، م. ا. شائمی برزکی، ع. صفری،ع. (1390). ارایۀ الگوی مدیریت فرهنگ سازمانی با رویکرد سازمانی. جامعهشناسی کاربردی. 22 (2). شمارۀ پیاپی 47. تابستان. صص 21-142.
5. بهاری فر، ع؛ جواهری کامل، م. (1389). بررسی پیامدهای ارزشهای اخلاقی سازمان با عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی. دوماهنامۀ توسعۀ انسانی پلیس. 8 (28). فروردین و اردیبهشت. صص 118-95.
6. بهرامزاده، ح؛ یادگاری، م. (1388). تحلیل رابطۀ عدالت سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان مدارس راهنمایی دخترانۀ نواحی آموزشوپرورش مشهد. مدیریت فردا. 21 (8). صص 65-55.
7. بهروان، ح؛ سعیدی، ر. (1388). عوامل مؤثر بر میزان تعهد سازمانی کارکنان شرکت گاز. مجلّۀ علوم اجتماعی دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی. 6 (2). پاییز و زمستان. صص 88-181.
8. جعفری، م؛ حبیبی، م. (1381). مقایسۀ فرهنگ کار دو شرکت تولیدی و صنعتی. فرهنگ کار. ماهنامۀ تدبیر. 13 (125). صص 1-15.
9. حقیقی، م. ع. احمدی، ا؛ رامین مهر، ح. (1388). بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر عملکرد کارکنان. مدیریت فرهنگ سازمانی 7 (20). پاییز و زمستان. صص 101 -79.
10. خراسانی، ا؛ کنعانی، پ. (1391). بررسی رابطۀ عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با رضایت شغلی. فصلنامه مشاوره شغلی و سازمانی. 4 (11). پاییز. 100-79.
11. خنیفر، ح. امیری، ع. ن. جندقی، غ. ر. (1389). درگیرشدن در کار و رابطۀ آن با عدالت سازمانی در چارچوب نظریۀ اجتماعی فرهنگی. مدیریت فرهنگ سازمانی. 8 (21). بهار و تابستان. صص 200-177.
12. رابینز، ا؛ ای. جاج، ت. (1389). مبانی رفتار سازمانی. (م. اعرابی و م. تقی زاده، مترجمان). چاپ اول. ویرایش نهم. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
13. رحیم نیا، ف؛ فرزانه، ژ. (1388). بررسی نقش تعدیلکنندگی عدالت سازمانی بر رابطۀ بین ادراک از فضای سیاسی سازمان و ارتباطگریزی افراد. پژوهشنامۀ مدیریت تحول. 1 (2). صص 4-21.
14. رضاییان، ع؛ میرزاده، ل. (1389). تأثیر برداشت کارکنان از عدالت سازمان بر رفتار شهروندی سازمانی. فصلنامه اخلاق در علوم وفناوری. 5 (1 و 2). صص 10-94.
15. ریتزر، ج. (1384). نظریههای جامعهشناسی. ترجمۀ محسن ثلاثی. چاپ دهم. تهران: انتشارات علمی.
16. ساروخانی، ب؛ طالبیان، ا. (1381). وجدان کاری و عوامل اجتماعی مؤثر بر آن. مجلّۀ جامعه-شناسی ایران. 4 (4). صص 162-188
17. عظیمی، ح. (1382). نقش آموزشوپرورش در توسعه. تهران: پژوهشکدۀ تعلیموتربیت. بهار.
18. غفوری، ر؛ گلپرور، م. (1388). بررسی رابطۀ مؤلفههای عدالت سازمانی با تعهد سازمانی در کارکنان شهرداری شهر اصفهان. مطالعات روانشناختی دانشکدۀ علوم تربیتی روانشناسی دانشگاه الزهرا. 5 (4). صص 139-148
19. قدسی، ع؛ افشار کهن، م؛ مهامی، م. (1390). مطالعۀ رابطۀ بین عوامل اجتماعی و فرسودگی شغلی معلمان. مسایل اجتماعی ایران. 2 (2). صص 157-129.
20. گروسی، س؛ انجم، ف. (1391). بررسی برخی عوامل فرهنگی اجتماعی بر بهزیستی کارمندان سازمانهای شهر کرمان. جامعهشناسی کاربردی. 23 (3). شمارۀ پیایی 47. پاییز. صص 122-92.
21. گلپرور، م؛ نادی، م. (1389). ارزشهای فرهنگی و انصاف: عدالت سازمانی. رضایت شغلی و ترک خدمت. فصلنامۀ تحقیقات فرهنگی. 3 (9). بهار. صص 228-207.
22. گیدنز، آ. (1384). جامعهشناسی. (م. صبوری، مترجم). چاپ پانزدهم. تهران: نشر نی.
23. منوریان، ع؛ قربانی، م. ح؛ شریفی، م. (1387). فرهنگ سازمانی با تکیه بر مدل دنیسون. چاپ اول. شیراز: انتشارات دانشگاه شیراز.
24. نادری، ن؛ هویدا، ر؛ سیادت، آ. (1389). رابطۀ عدالت سازمانی با مؤلفههای ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان. رویکردهای نوین آموزشی. 5 (12). صص112-97.
25. ولیخانی، م؛ کریمپور، ج. (1391). تدوین الگوی فرهنگ سازمانی اسلامی. مهندسی فرهنگی. 6 (65 و 66). خرداد و تیر. صص 190-162.
26. هزارجریبی، ج. (1390). بررسی احساس عدالت اجتماعی و عوامل مؤثر بر آن. جامعهشناسی کاربردی. 22 (43). پاییز. صص 62-41.
27. یعقوبی، م؛ سقائیان نژاد، س؛ ابوالقاسمی، ه؛ نوروزی، م؛ رضایی، ف. (1388). رابطۀ عدالت سازمانی با رضایت شغلی و تعهد شغلی در بین بیمارستانهای منتخب دانشکدۀ علوم پزشکی دانشگاه اصفهان. فصلنامۀ مدیریت سلامت. 12 (35). صص 32-25.
28. Barbosa, I., & Cardoso, C. (2007). Managing diversity in academic organization: A challenge to organizational culture. Journal of Woman in Management Review, 22(4), 188-247.
29. Begly, T. M., Lee, C., Fang, Y., & Li, J. (2002). Power distance as a moderator of the relationship between justice and employee outcomes in a sample of Chinese employees. Journal of Managerial Psychology, 17(8), 692-711.
30. Cohen-Charash, Y., & Paul. E. (2001). The role of justice in organizations. A meta-analysis. Organizational Behavior and Human Decision Processes, 86(2), 278-321.
31. Colquitt, J. A., Conlon, D. E., Wesson, M. J., & Pooter, C. O. (2001). Justice at the millennium: A meta review of 25 years of organizational justice research. Journal of Applied Psychology, 186, 425-445.
32. Denison, D. R., Janovics, J., Young, J., & Cho, H. J. (2007). Diagnosing organizational culture: Validating a model and method. Switzerland: International Institute for Management Development.
33. Erdogan, B. (2007). Antecedents and consequences of justice perceptions in performance appraisals. Human Resource Management Review, 12(4), 555-578.
34. Fernandez, C., & Raed, A. (2006). Impact of organizational justice: An expatriate work environment. Management Research News, 2(11), 701-712.
35. Folger, R., & Kussel, C. (1998). Organizational justice and human resource management. USA: Sage Publications.
36. Francois, H. (2006). Organizational culture and performance measurement system. Journal of Accounting Organizational and Society, 31, 77-103.
37. Greenberg, J., & Scott, K. S. (2001). Why do workers bite the hands that feed them? employee theft a social exchange process. In B. M. Staw & L. L Cummings (Eds.), Research in organizational behavior (pp. 260-287). Greenwich, CT: JAI Press.
38. Kim, T., & Leung, K. (2007). Forming and reacting to overall fairness. A cross culture comparison. Organizational Behavior and Human Decision Processes, 104, 83-95.
39. Kingsley, C. Y. (2006). Interactional justice in performance appraisals. Submitted for consideration for the 2006 doctoral honors seminar at Purdue University.
40. Kinicki, A. (2007).Organizational behavior (3rd ed.). New York: Mc Graw-Hill.
41. Lambert, E. (2003). The impact of organizational Justice on correctional staff. Journal of Criminal Justice, 31(2), 155-168.
42. Nabatchi, T., & Lisa, B. (2007). Organizational justice and work place mediation, Axis factor model. International Journal of Conflict Management, 18(2), 147-174.
43. Poole, W. L. (2007). Organizational justice as a framework for understanding union-management relations in education. Canadian Journal of Education, 30(3), 725-748.
44. Saka, A. M. (2006). Antecedent and consequences of employee engagement. Journal of Management Psychology, 21, 600-619.
45. Scandura, T. A. (1999). Rethinking leader-member exchange and oral justice perspective. Leadership Quarterly, 10, 25-40.