آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,092
تعداد مقالات21,685
تعداد مشاهده مقاله80,028,921
تعداد دریافت فایل اصل مقاله25,566,310
آقاصفری, حنانه, کرباسی, علیرضا. (1396). اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج). سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(2), 149-156. doi: 10.22067/jead2.v31i2.59724
حنانه آقاصفری; علیرضا کرباسی. "اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 31, 2, 1396, 149-156. doi: 10.22067/jead2.v31i2.59724
آقاصفری, حنانه, کرباسی, علیرضا. (1396). 'اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(2), pp. 149-156. doi: 10.22067/jead2.v31i2.59724
آقاصفری, حنانه, کرباسی, علیرضا. اثرگذاری نگرش‌ها نسبت به محصولات دارای برند بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان (مطالعه موردی: برنج). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 31(2): 149-156. doi: 10.22067/jead2.v31i2.59724


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب