اصغری، فرهاد، اخوان، محمد، قاسمیجونبه، رضا (1397). تأثیر روش قصهگویی بر مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به نشانگان داون. فصلنامه سلامت روان. (5)3، 1-11. بازیابی شده در 17 فروردین 1400 از
بورنر، جورجدبلیو (1395). 101 داستان شفابخش برای کودکان و نوجوانان (کاربر استعاره در درمان). چاپ اول. مترجمان: علیمحمد نظری، ندا اسماعیلیفر، معصومه نیکرو، فهیمه پیرصادقی و پایناز ابراهیمی. تهران: انتشارات آوای نور.
خانجانی، علی، (1390). هنر قصهگویی. چاپ اول. تهران: کانون چاپ.
خلیلیمقدم، تهمینه، حسنی، حسین، رحیمی، زینب (1397). بررسی تأثیر هنر درمانی بر پرخاشگری نوجوانان سوادآموز مؤسسه آموزشی امیدی دوباره شهرستان لردگان. مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (3)3، 114-118. بازیابی شده در 17 فروردین 1400 از
سلیگمن، مارتین، ای.، پی. (1397). شکوفایی روانشناسی مثبتگرا: درک جدیدی از نظریه شادکامی و بهزیستی. ترجمه امیر کامکار، سکینه هژبریان و محمود نجفی. تهران: روان.
شعبانی، حسن (1383). مهارتهای آموزشی و پرورشی. چاپ هجدهم. تهران: سمت.
شیخاحمدی، فهیمه (1394). بررسی تأثیر قصهگویی مبتنی بر همدلی بر مهارتهای اجتماعی. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی. بازیابی شده در 17 فروردین 1400 از
طهماسبیآشتیانی، سمیرا، آبام، زویا، تاجداران، منصور (1393). تأثیر کتابدرمانی بر مهارتهای اجتماعی کودکان دختر و پسر 7-12 سال عضو فعال کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران. کتابداری و اطلاعرسانی، (17)3، 135-154. بازیابی شده در 17 فروردین 1400 از:
گنجه، پریسا، مهرابیزادههنرمند، مهناز، داوودی، ایران، زرگر، یداله (1394). اثربخشی مداخلات شناختی رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 10-15 ساله دارای علائم آسم شهر اهواز.
دستاوردهای پزشکی، شماره 22، 67-88. بازیابی شده در 17 فروردین 1400 از:
https://psychac.scu.ac.ir/article_11182.html
Alkaaf, Fatma, Al-bulushi, Ali (2017). Tell and write the effect of storytelling strategy for developing story writing skills among grade seven learners. Open journal of modernlinguistics Vol. 7, 110-141. Retrieved 6 April 2021 from https://www.researchgate.net/publication/316274656_Tell_and_Write_the_Effect_of_Storytelling_Strategy_for_Developing_Story_Writing_Skills_among_Grade_Seven_Learners
Bandura, A. (1992). Human agency in social cognitive theory. NewYork: W.H. Freeman.
Bao, Z., Zhang, W., Lai, X., Sun, W., & Wang, Y. (2015). Parental attachment and Chinese adolescents' delinquency: The mediating role of moral disengagement. Journal of Adolescence, 11 (4), 37-47. Retrieved 6 April 2021 from https://doi.org/10.1016/j.adolescence.2015.06.002
Borba, M. (2001). Building moral intelligence: The seven essential virtues that teach kids to do the right thing. USA: National Educator Award, National council of Self-esteem: Jossey-Bass.
Borba, M. (2005). The step-by-step plan to building moral intelligence. Nurturing kid’s heart & souls. USA: National Educator Award, National council of Self-esteem: Jossey-Bass, 108-154.
Brunel, M. L, (1989). intercultural Counseling Empathy. Santé Mentale au Québec, 14 (1), 81-94 [In French].
Catala, A., Theune, M., Heylen, D. & Gijlers, H. (2017). Storytelling as a creative activing in the classroom. c&c 2017 proceeding 0f the 2017 ACM sigchi conference on creativity and congnition, 231_242. Retrieved 6 April 2021 from https://www.researchgate.net/publication/317868640_Storytelling_as_a_Creative_Activity_in_the_Classroom
Chung liu, Chen, Ping liu, Kuo, Dong chen, Gwo & Jhiune liu, Baw (2010). Childrens collaborative storytelling with linear and nonlinear approaches. procedia-social and behavioral sciences vol 2 (2), 4787-4792. Retrieved 6 April 2021 from https://www.researchgate.net/publication/248607063_Children's_collaborative_storytelling_with_linear_and_nonlinear_approaches
Dujmovic Mauro (2006). Storytelling as mettod of EFL teaching. Casopis za odgojno-obrazovnu teoriju I praksu, 1 (1). Retrieved 6 April 2021 from https://hrcak.srce.hr/file/17682
Erickson, Elizabeth (2018). Effects of Storytelling on Emotional Development. Retrieved 6 April 2021 from https://sophia.stkate.edu/maed/256/
Foelske, Mindy (2014). Digital storytelling: the impact on student engagement, motivation and academic learning. Graduate Research Papers 167. Retrieved 6 April 2021 from https://scholarworks.uni.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1162&context=grp
Isbell, Rebecca, Sobol, Joseph, Lindauer, Liane, Lowrance, April (2004). The effects of storytelling and story reading on the oral language complexity and story comprehension of young children. Early Childhood Education, (32)3, 157_163. Retrieved 6 April 2021 from https://www.researchgate.net/publication/226108668_The_Effects_of_Storytelling_and_Story_Reading_on_the_Oral_Language_Complexity_and_Story_Comprehension_of_Young_Children
Kirkpatrick MK., Ford S and Costelloe B.P. (1997). Storytelling: an approach to client-centred care, Nurse Educator, 22 (2), 38-40. Retrieved 6 April 2021 from http://journals.lww.com/nurseeducatoronline/Fulltext/1997/03000/Storytelling__An_Approach_to_Client_Centered_Care.16.aspx
Kirsch, Claudine (2012). Using storytelling to teach vocabulary in language lessons: does it work? The Language Learning Journal, DOI:10.1080/09571736.2012.733404.
Matthew Little, Robert, Frogget, Lynn, (2009). Making meaning in muddy waters: Representing complexity through community based storytelling. comunity development journal, 44 (4). Retrieved 6 April 2021 from https://www.semanticscholar.org/paper/Making-meaning-in-muddy-waters%3A-representing-based-Little-Froggett/8aed18f121ab8798395b45f3281bcca3490469f2