آذر، ع. و خسروانی، ف. 1398. تحقیق در عملیات نرم، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی. چاپ چهارم. تهران.
اخروی، ا. و رعیت، م. 1398. شناسایی عوامل مؤثر بر جلب مشارکت مردم در مصرف بهینه آب با رویکرد بازاریابی اجتماعی و انتخاب بهترین سناریو، مدیریت سرمایه اجتماعی، 6(3): 395-419.
ببران، ص. و هنربخش ، ن. 1387. بحران وضعیت آب در جهان و ایران،فصلنامه راهبرد، 16(48): 193-212.
خیابانی، ن.، باقری، س. و بشیریپور، ا. 1396. الزامات اقتصادی مدیریت منابع آب. مجله آب و فاضلاب، 28(1): 42-56.
درفشی، ن. و خاننژاد، ر. 1398. شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی اجتماعی: یک تحلیل کیفی، فصلنامه اختصاصی تبلیغات و بازاریابی، 17(1): 70-79.
کلامی، ع.، مهرانی، ه.، سعیدی، پ. و عباسی، ا. 1399. بازاریابی اجتماعی در حوزه صنعت آب و فاضلاب با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد. آب و توسعه پایدار، 7(4): 31-44.
ملکمحمدی، م. و مظفری، م. 1397. کاربرد بازاریابی اجتماعی در مدیریت بهینه مصرف آب. فصلنامه مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی، 10(4): 197-218.
Almeida A.J., Ribeiro A.P., Martins R.D., Ferreira M.R. and Proenca J.F. 2019. How to encourage the consumption of top water: A case study on Aguas do Porto case studies on social marketing. Springer, 123-132.
Domegan C., McHugh P., Devaney M., Duane, S., Hogan, M., Broome B. J. and Piwowarczyk J. 2016. Systems-thinking social marketing: conceptual extensions and empirical investigations. Journal of Marketing Management, 32(11-12): 1123-1144.
Faisal M., Banwet D.K. and Shankar R. 2006. Supply chain risk mitigation: modelling the enablers. Business Process Management, 12(4): 535-552.
Ghebregiorgis F. and Mehreteab H.T. 2019. The influence of social, Marketing and Personal Factors on Bottled Water Drinking Beheaviour in Eritrea.Sumerianz Journal of Business Management and Marketing, 2(1): 1-5.
Lavis J., Davies H., Gruen R., Walshe K. and Farquhar C. 2005. Working within and beyond the Cochrane Collaboration to make systematic reviews more useful to healthcare managers and policy makers. Healthcare Policy, 1(2): 21-33.
Sharma P., Kaur L. Mittal R., Kaur S. and Kaur S. 2018. Social marketingapproach to bring change in water use behavior of rual people of Panjab, India.Journal of water and Climate Change. In press. Journal of Water and Climate Change, 10(4): 968–976.
Wu D.C.N., Corbett K., Horton S., Saleh N. and Mosha T.C. 2019. Effectiveness of social marketing in improving knowledge, attitudes and practice of consumption of vitamin A-fortified oil in Tanzania. Public health nutrition, 22(3): 466-475.