- ایمانی فر، س. (1397). نقش رسانه های اجتماعی و اشتراک دانش در صنعت گردشگری با استفاده از روش مرور سیستماتیک. تهران: اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی، دانشگاه تهران.
- ساروخانی، ب. ( 1391 ). جامعه شناسی نوین ارتباطات. تهران: انتشارات اطلاعات.
- سرابی، م.، و شمشیری، م. (1392). بررسی وضعیت گردشگری در شهر شیراز در راستای توسعه پایدار با استفاده از تکنیک اس دبلیو او تی. مجله جغرافیا و برنامه ریزی محیطی، 24(1)، 69-88.
- سرمد، ز.، بازرگان، ع.، و حجازی، ا. (1387). روش تحقیق در علوم رفتاری. چاپ شانزدهم. تهران: انتشارات آگاه.
- شیخ، ر.، و شامبیاتی، ه. (1394). تحلیل محتوای شبکه های اجتماعی مجازی با رویکرد نتنوگرافی بر اساس اطلاعات ناقص. مطالعات رسانه های نوین، 1(4)، ۱۷۹-۲۰۳.
- 6دلاور، ع.، قادری، ا.، و مجدی، ن. (1393). جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 9(28)، 16-1.
- زمانی، ز.، حقیقی نسب، م.، و زرندیان، ن. (139۸). بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گروه های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد. فصلنامه مطالعات رسانه های نوین، 5(17)، ۲۶۵-۲۹۵.
- قهرمان، آ. (1400). عوامل متمایز کننده الگوهای انتخاب محل اقامت گردشگران داخلی در شهر مشهد. مجله جغرافیا و توسعه فضای شهری، 8(2)، ۱-۱۹.
- حامدی، ا.، محبی، م.، و مکی زاده، و. (1399). عوامل انگیزشی و بازدارنده سفر به سبک فلش پکری. مجله جغرافیا و توسعه فضای شهری، 7(2)، 23-39.
- کاظمی، م. ( ۱۴۰۴ ). مدیریت گردشگری. چاپ نهم، تهران: انتشارات سمت.
- کریمی، ی. (1381)، روانشناسی اجتماعی. چاپ دهم، تهران: انتشارات ارسباران.
- مرکز آمار ایران (۱۴۰۱). گزارش اینترنت و فناوری اطلاعات. تهران: مرکز آمار ایران.
- مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (۱۴۰۱). نظرسنجی میزان استفاده شهروندان از رسانه های اجتماعی. تهران: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران. https://acecr.ac.ir/fa/news/44957.
- محمدی، م.، و میرتقیان رودسری، س.م. (1395). نگرش گردشگران به نقش رسانه های اجتماعی در فرآیند برنامه ریزی سفر. فصلنامه مطالعات رسانه های نوین، 2(8)، ۲۰۳-۲۳۸.
- Amaro S. (2016). Travelers use social media: A clustering approach. Annals of tourism research, 59, .1-15.
- Chang, W., Ren fang C., & Grace C. (2021). Impact of online social support and perceived value in influential blogs. Research in Business and Social Science, 10(4), 339-348.
- Cholpraser, A., Lawanvisut C., & Thongrin S. (2020). Social media influencers and Thai tourism industry: Tourist behavior, travel motivation and influencing factors. Journal of liberal arts, Thammasat university, 20(2).
- Duh, H. I., & Thabethe, T. (2021). Attributes of Instagram influencers impacting consumer brand engagement. International Journal of Internet Marketing and Advertising, 15(5), 477-497.
- Filieri, R., Alguezaui, S. & McLeay, F. (2015). Why do travelers trust trip advisor? Antecedents of trust towards consumer-generated media and its influence on recommendation adoption and word of mouth. Tourism Management, 51, 174-185.
- 20-Gorang, D. J. and Goswami, C. (2017). User generated content on Sikkim as an image formation agent: A content analysis of travel blogs. International Journal of hospitality and tourism systems, 10(2), 47-57.
- Hur, K., Kim, T.T., Karatepe, O.M., & Lee, G. (2017). An exploration of the factors influencing social media continuance usage and information sharing intentions among Korean travellers. Tourism Management, 63, 170e178.
- Javead, M., Tuˇcková, Z., & Jibril, A.B. (2020). The role of social media on tourists’ behavior: an empirical analysis of millennials from the Czech Republic. Sustainability, 12, 7735.
- 22-Kaplan, A. M., & Haenlein, M. (2010). Users of the world, unite! The challenges and opportunities of social media. Business Horizon, 53(1), 59-68.
- Kelman, H. C. (2013). Social influence and linkages between the individual and the social system: further thoughts on the processes of compliance, identification, and internalization. In J. Tedeschi (Ed.). Perspectives on social power (pp. 125–171). Chicago: Aldine.
- Kun, Z., Ye, C., & Chunlin, L. (2019). Discovering the tourist behavior and perceptions in the tourism destination by analyzing photo visual context with a computer deep learning model/ the case of Beijing. Tourism Management, 75, 595-608
- Lee, J., & Hong, L. (2016). Predicting positive user responses to social media advertising: The roles of emotional appeal, informativeness, and creativity. International Journal of Information Management, 36(3), 360-373.
- Manap, Kh., & Adzharudin, N. (2013). The Role of user generated content (UGC) in social media for tourism Sector. WEI International Academic Conference Proceedings.
- Oliveira, T., Araujo, B., & Tam, C., (2020). Why do people share their travel experiences on social media? Tourism Management, 78, 104041.
- Pop, R.A., Sapiacan S., & Dabija D., & Anetta M. (2021). The impact of social media influencers on travel decisions: the role of trust in consumer decision journey. Current Issues In Tourism, 25(12), 1-21.
- Rudez, H.N. & Vodeb, K. (2015). Students’ use of social media during the Travel Process. Tourism and Hospitality Management, 21(2), 179-190.
- Widiana, R., & Santi, N. (2022). Factors influencing tourist travel experience sharing in social media, Indonesian journal of business and entrepreneurship, 8(1), 104-115.
|