- ایمانی خوشخو، م.، و ایوبی یزدی، ح. (۱۳۸۹). عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد. فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری، 5(13)، ۱۳۷-۱۱۳.
- تاجزاده نمین، ا.، و اسمعیل مشرفی، ف. (۱۳۹۲). اولویتبندی مؤلفههای ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلى. فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت گردشگری، 8( ۲۴)، 58-35.
- جلالیان، س. ا.، سعیدی م.، و ویسیان، م. (1398). تحلیل ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر مریوان). مجله پژوهشهای جغرافیای برنامهریزی شهری، 7(2)، 248-233.
- خادمی، م.، امیرخانی، ف.، و فتحی، ه. (1397). سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان. مدیریت بازاریابی، 13(38)، 63-47.
- خاکی، غ. (۱۳۹۰). روش تحقیق با رویکردی به پایاننامهنویسی. تهران: انتشارات بازتاب.
- دهدشتی شاهرخ، ز.، تقوی فرد، م.، و رستمی، ن. (۱۳۸۹). مدلی برای سنجش تأثیر قابلیت اعتماد برند بانکها بر تعهد وفاداری مشتریان. فصلنامه علوم مدیریت ایران، ۵(۲۰)، 89–
- 7 .ربانی، ر.، جلالی، م.، و مهرمنش، ح. (1399). تبیین الگوی راهبردی برندسازی شهری در صنعت گردشگری. مطالعات مدیریت راهبردی، 11(42)، 188-171.
- ضرغام بروجنی، ح.، و بارزانی، ه. (1392). آسیبشناسی برند گردشگری در ایران. فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، 3(1)، 80-63.
- کرباسیور، ع.، و یاردل، س. (۱۳۸۸). ارزیابی ارزش ویژه نام و نشان تجاری و عوامل مؤثر بر آن از دیدگاه مصرفکننده (ارائه الگوی تحلیلی). فصلنامه مدیریت، 8(21)، 28-14.
- کروبی، م.، یاوری گهر، ف.، محمودزاده، س. م.، و محمدیان محمودجیق، ن. (1400) .واکاوی برندسازی و مدیریت برند گردشگری ایران در اسناد پایه و فرادستی ج. ا. ایران. مطالعات مدیریت گردشگری، 16(56)، 82-45.
- مسگری، م. ا. (۱۳۹۲).بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند گردشگری استان آذربایجان غربی با استفاده از تکنیک MADM (پایاننامه کارشناسی ارشد منتشرنشده). دانشگاه پیامنور کرج، ایران.
- نساجی کامرانی، م.، کریمی، ا.، محمودی میمند، م.، و درویش، ح. (1396). تبیین مدل عوامل مؤثر بر ارتقای برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه مدیریت سازمانهای دولتی، 5(4)، 106-95.
- Clarke, J. (2000). Tourism brands: An exploratory study of the brand's box model. Journal of Vacation Marketing, 6(4), 329-345.
- Herstein, R., & Jaffe Eugene, D. (2008). Sports hospitality as a business strategy. Journal of Business Strategy, 29(6), 336-343.
- Hsueh, W. C., Jie Ling, G., I-Yin, Y., & Kuo-Ping, H. (2017). Building brand equity through industrial tourism: Asia Pacific Management Review, 22(2), 70-79.
- Kyung Hoon, K., Kim, Kang, S., Kim, J. H, & Suk Hou, K. (2008). Brand equity in hospital marketing. Journal of Business Research, 61, 75-82.
- Morgan, N., & Pritchard, A. (2004). Meeting the destination branding challeng. In Morgan, A. Pritchard, A., R Pride, R. (Eds.), Destination branding: Creating the unique destination proposition (pp. 59078). Oxford: Butterworth-Heinemann.
- Murphy, P., Pritchard, M. P., & Smith, B (2000). The distinction product and its impact on traveler perceptions. Tourism Management, 21, 43-52.
- Pike, S. (2004). Destination marketing organizations. The Netherlands, USA & UK: Elsevier Ltd.
- Pike, S. (2008). Destination Marketing: An integrated marketing communication approach. MA, USA: Butterworth-Heinemann.
- Rabani, R., Jalali Seyyed, M., & Mehrmanesh, H. (2020). Explanation the strategic pattern of urban branding in the tourism industry,Journal of Strategic Management Studies, 11(42), 171-188.
- Zaslavskaya, T. V. A. Y., & Smolenskaya, E. (2019). City branding: Features of urban image design. In IOP Conference Series: Materials Science and Engineering. Purpose-led Publishing
- UNWTO. (2009). Handbook on tourism destination branding. Spain: The World Tourism.
- UNWTO. (2018). Tourism highlights. Spain: United Nations World Tourism Organization.
- Veríssimo, J. M. C., Tiago, M. T. B., Tiago, F. G., & Jardim, J. S. (2017). Tourism destination brand dimensions: An exploratory approach. Tourism & Management Studies, 13(4), 1-8.
|