آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,061
تعداد مقالات21,292
تعداد مشاهده مقاله49,733,327
تعداد دریافت فایل اصل مقاله21,662,206
نظری, ولی‌اله, غلامی, محمد, امینی نژاد, غلامرضا, مظفری, حسین. (1403). عوامل مؤثر در تعیین‌ رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه بندر بوشهر). سامانه مدیریت نشریات علمی, 22(1), 121-151. doi: 10.22067/jgrd.2023.83170.1297
ولی‌اله نظری; محمد غلامی; غلامرضا امینی نژاد; حسین مظفری. "عوامل مؤثر در تعیین‌ رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه بندر بوشهر)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 22, 1, 1403, 121-151. doi: 10.22067/jgrd.2023.83170.1297
نظری, ولی‌اله, غلامی, محمد, امینی نژاد, غلامرضا, مظفری, حسین. (1403). 'عوامل مؤثر در تعیین‌ رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه بندر بوشهر)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 22(1), pp. 121-151. doi: 10.22067/jgrd.2023.83170.1297
نظری, ولی‌اله, غلامی, محمد, امینی نژاد, غلامرضا, مظفری, حسین. عوامل مؤثر در تعیین‌ رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه بندر بوشهر). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 22(1): 121-151. doi: 10.22067/jgrd.2023.83170.1297


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب