آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,100
تعداد مقالات21,800
تعداد مشاهده مقاله88,174,250
تعداد دریافت فایل اصل مقاله26,210,212
نظری, ولی‌اله, غلامی, محمد, امینی نژاد, غلامرضا, مظفری, حسین. (1403). عوامل مؤثر در تعیین‌ رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه بندر بوشهر). سامانه مدیریت نشریات علمی, 22(1), 121-151. doi: 10.22067/jgrd.2023.83170.1297
ولی‌اله نظری; محمد غلامی; غلامرضا امینی نژاد; حسین مظفری. "عوامل مؤثر در تعیین‌ رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه بندر بوشهر)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 22, 1, 1403, 121-151. doi: 10.22067/jgrd.2023.83170.1297
نظری, ولی‌اله, غلامی, محمد, امینی نژاد, غلامرضا, مظفری, حسین. (1403). 'عوامل مؤثر در تعیین‌ رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه بندر بوشهر)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 22(1), pp. 121-151. doi: 10.22067/jgrd.2023.83170.1297
نظری, ولی‌اله, غلامی, محمد, امینی نژاد, غلامرضا, مظفری, حسین. عوامل مؤثر در تعیین‌ رویکرد مدیریتی برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی (مورد مطالعه بندر بوشهر). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 22(1): 121-151. doi: 10.22067/jgrd.2023.83170.1297


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب