آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,103
تعداد مقالات21,860
تعداد مشاهده مقاله91,821,665
تعداد دریافت فایل اصل مقاله27,461,056
محقق گرفمی, البرز, انصاری, فاطمه. (1403). اعتبار سنجی شرط تأثیر بر مخاطبان در استقرار وجوب امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر اهداف این فریضه. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22067/jfiqh.2025.90651.1868
البرز محقق گرفمی; فاطمه انصاری. "اعتبار سنجی شرط تأثیر بر مخاطبان در استقرار وجوب امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر اهداف این فریضه". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: 10.22067/jfiqh.2025.90651.1868
محقق گرفمی, البرز, انصاری, فاطمه. (1403). 'اعتبار سنجی شرط تأثیر بر مخاطبان در استقرار وجوب امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر اهداف این فریضه', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22067/jfiqh.2025.90651.1868
محقق گرفمی, البرز, انصاری, فاطمه. اعتبار سنجی شرط تأثیر بر مخاطبان در استقرار وجوب امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر اهداف این فریضه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: 10.22067/jfiqh.2025.90651.1868


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب