محقق گرفمی, البرز, انصاری, فاطمه. (1403). اعتبار سنجی شرط تأثیر بر مخاطبان در استقرار وجوب امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر اهداف این فریضه. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22067/jfiqh.2025.90651.1868
البرز محقق گرفمی; فاطمه انصاری. "اعتبار سنجی شرط تأثیر بر مخاطبان در استقرار وجوب امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر اهداف این فریضه". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: 10.22067/jfiqh.2025.90651.1868
محقق گرفمی, البرز, انصاری, فاطمه. (1403). 'اعتبار سنجی شرط تأثیر بر مخاطبان در استقرار وجوب امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر اهداف این فریضه', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22067/jfiqh.2025.90651.1868
محقق گرفمی, البرز, انصاری, فاطمه. اعتبار سنجی شرط تأثیر بر مخاطبان در استقرار وجوب امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر اهداف این فریضه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: 10.22067/jfiqh.2025.90651.1868