آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,123
تعداد مقالات21,968
تعداد مشاهده مقاله94,019,360
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,682,185

1.

اثر آمیخته بازاریابی و دانش تخصصی روی عملکرد صادرات شرکت‌های کوچک و متوسط صادر کننده خشکبار

دوره 37، شماره 2، تیر 1402، صفحه 145-156
سارا یارمند؛ حسین محمدی؛ علیرضا کرباسی؛ مریم دهقانی

2.

پویایی شناسی تاثیر شبکه توزیع پایدار و کیفیت تولید بر میزان فروش دارو (مطالعه موردی: آموکسی سیلین، شرکت فارابی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 فروردین 1404
آتنا سلمان پور احمدی؛ محمد رضا آرمان مهر؛ سیدمحمد حسن حسینی؛ سعید راسخی

3.

تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت زعفران

دوره 37، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 103-117
امیررضا کنجکاو منفرد؛ علی جمدی؛ زهره السادات دعائی؛ عالیه حق‌بین

4.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر ترجیحات مصرف‌کنندگان در انتخاب برنج ایرانی و خارجی (مورد مطالعه: شهر مشهد)

دوره 36، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 1-15
پروین عابدانی؛ یوسف رمضانی؛ علی فیروز زارع

5.

نقش ویژگی‌های مصرف‌کننده و آمیخته بازاریابی بر ضایعات محصولات کشاورزی

دوره 39، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 18-1
مهدی محمودی؛ حسین محمدی؛ علیرضا کرباسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب