حاجکریمی, حاجکریمی, عزیزی, عزیزی, اخوان خرازیان, اخوان خرازیان. (1388). Designing a Model of factors effecting on Small and Medium-Sized Business E-Commerce Adoption. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(27), -. doi: 10.22067/pm.v16i27.1969
حاجکریمی حاجکریمی; عزیزی عزیزی; اخوان خرازیان اخوان خرازیان. "Designing a Model of factors effecting on Small and Medium-Sized Business E-Commerce Adoption". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 27, 1388, -. doi: 10.22067/pm.v16i27.1969
حاجکریمی, حاجکریمی, عزیزی, عزیزی, اخوان خرازیان, اخوان خرازیان. (1388). 'Designing a Model of factors effecting on Small and Medium-Sized Business E-Commerce Adoption', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(27), pp. -. doi: 10.22067/pm.v16i27.1969
حاجکریمی, حاجکریمی, عزیزی, عزیزی, اخوان خرازیان, اخوان خرازیان. Designing a Model of factors effecting on Small and Medium-Sized Business E-Commerce Adoption. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1388; 16(27): -. doi: 10.22067/pm.v16i27.1969