آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,028
تعداد مقالات21,110
تعداد مشاهده مقاله47,488,743
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,371,161
کاظمی, مهدی, برید نظیف, یحیی. (1389). عدالت ادراک شده از احیاء خدماتی و تأثیر آن بر اعتماد مشتریان در شرکت های مسافربری هوایی داخلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(بهار و تابستان 1389), 179-202. doi: 10.22067/pmt.v2i3.4263
مهدی کاظمی; یحیی برید نظیف. "عدالت ادراک شده از احیاء خدماتی و تأثیر آن بر اعتماد مشتریان در شرکت های مسافربری هوایی داخلی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, بهار و تابستان 1389, 1389, 179-202. doi: 10.22067/pmt.v2i3.4263
کاظمی, مهدی, برید نظیف, یحیی. (1389). 'عدالت ادراک شده از احیاء خدماتی و تأثیر آن بر اعتماد مشتریان در شرکت های مسافربری هوایی داخلی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(بهار و تابستان 1389), pp. 179-202. doi: 10.22067/pmt.v2i3.4263
کاظمی, مهدی, برید نظیف, یحیی. عدالت ادراک شده از احیاء خدماتی و تأثیر آن بر اعتماد مشتریان در شرکت های مسافربری هوایی داخلی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1389; 2(بهار و تابستان 1389): 179-202. doi: 10.22067/pmt.v2i3.4263


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب