آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,091
تعداد مقالات21,679
تعداد مشاهده مقاله79,646,975
تعداد دریافت فایل اصل مقاله25,521,934
خادم زاده, جواد, ایزدی, جهانبخش, سلطانی, علیرضا. (1397). جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736
جواد خادم زاده; جهانبخش ایزدی; علیرضا سلطانی. "جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 3, 1397, 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736
خادم زاده, جواد, ایزدی, جهانبخش, سلطانی, علیرضا. (1397). 'جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), pp. 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736
خادم زاده, جواد, ایزدی, جهانبخش, سلطانی, علیرضا. جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 3(3): 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب