آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,061
تعداد مقالات21,292
تعداد مشاهده مقاله49,746,671
تعداد دریافت فایل اصل مقاله21,670,507
خادم زاده, جواد, ایزدی, جهانبخش, سلطانی, علیرضا. (1397). جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736
جواد خادم زاده; جهانبخش ایزدی; علیرضا سلطانی. "جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 3, 1397, 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736
خادم زاده, جواد, ایزدی, جهانبخش, سلطانی, علیرضا. (1397). 'جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), pp. 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736
خادم زاده, جواد, ایزدی, جهانبخش, سلطانی, علیرضا. جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 3(3): 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب