آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,965
تعداد مقالات20,607
تعداد مشاهده مقاله28,609,714
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,463,987
خادم زاده, جواد, ایزدی, جهانبخش, سلطانی, علیرضا. (1397). جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736
جواد خادم زاده; جهانبخش ایزدی; علیرضا سلطانی. "جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 3, 1397, 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736
خادم زاده, جواد, ایزدی, جهانبخش, سلطانی, علیرضا. (1397). 'جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), pp. 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736
خادم زاده, جواد, ایزدی, جهانبخش, سلطانی, علیرضا. جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 3(3): 157-178. doi: 10.22067/pg.v3i9.78736


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب