1. اعمی ازغدی، ع.، رنگزن، ک. وطنخواه، م. و آبشیرینی، ا. (1389). بهینهسازی مسیر خطوط حملونقل عمومی با استفاده از GIS و روش AHP (نمونۀ موردی: منطقۀ گلستان شهر اهواز). مجله کاربرد GIS . RS در برنامهریزی، 1 (1)، 14-7
2. آهور. ا.، موسوی. س. و موسوی، س. (1393). بررسی نقش حملونقل کابلی به عنوان وسیلۀ حملونقل عمومی شهری در کاهش ترافیک. آمایش محیط، (26)، 151-131
3. بیتی. ح.، پناهی، س. و سلیمی، م. (1393). تحلیل سامانۀ حملونقل اتوبوسهای تندرو شهری BRT و سنجش تحولات و تأثیرات اجتماعی و اقتصادی ناشی از آن بر حوزههای پیرامون در کلانشهر تبریز. جغرافیا و برنامهریزی، 18 (49)، 53-19
4. پورطاهری، م. (1389). کاربردهای روشهای تصمیمگیری چند شاخصه در جغرافیا. تهران: انتشارات سمت
5. تقوایی، م. و وفایی، ا. (1387). برنامهریزی و مدیریت سیستم اتوبوسرانی با تأکید بر ایستگاههای اتوبوس شهری کاشان. مجله پژوهشی دانشگاه اصفهان (علوم انسانی)، (4). 46-19
6. خاکی، غ. (1390). روش تحقیق با رویکردی به پایاننامهنویسی. تهران: انتشارات بازتاب
7. خلیلآبادی، ح. (1390). استراتژی توسعۀ شهری. تهران: مهکامه
8. زنجیرچی، م.، ابراهیمزاده پزشکی، ر. و عرب، م. (1390). مدل کانو و کاربرد آن در ارزیابی نیازهای دانشجویان. مجموعه مقالات پنجمین همایش ارزیابی کیفیت در نظام دانشگاهی. تهران: دانشگاه تهران
9. زیاری. ک؛ منوچهری میاندوآب، ا.، محمدپور، ص. و ابراهیمپور، ا. (1390).ارزیابی سیستم حملونقل عمومی (BRT) شهر تبریز با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک (SWOT)، مدیریت شهری، (27)، 98-79
10. سیفالدینی، ف و شورچه، م. (1393). برنامهریزی هوشمندانۀ کاربری زمین و حملونقل شهری. تهران: مدیران امروز
11. شرفی، ح.، فغفوری، ح.، جعفری، م. و گردانی، ه. (1392). تحلیل تأثیرات هدفمندی یارانۀ انرژیبر وضعیت حملونقل عمومی در نواحی شهری (مطالعۀ موردی: کلانشهر تهران). جغرافیا و برنامهریزی شهری چشمانداز زاگرس، 5 (18)، 54-29
12. صابریان، ج.، سعدی مسگری، م. و شیرزادی بابکان، ع. (1389). رهیافتی نوین طراحی مسیر اتوبوسهای شهری با استفاده از GIS. پژوهشنامۀ حملونقل، 7 (1). 11-1
13. عمرانزاده، ب.، قرخلو، م. و پوراحمد، ا. (1389). ارزیابی کارآیی سامانۀ حملونقل BRT و رضایت عمومی از آن در کلانشهر تهران. پژوهشهای جغرافیای انسانی، (73)، 38-19
14. کومار، ج. آ. و رضائیان قراگوزلو، ع. م. (1390). حملونقل شهری: برنامهریزی و مدیریت. تهران: آذرخش
15. مشکینی، ا. مهدنژاد، ح. و پرهیز، ف. (1392). الگوهای فرانوگرایی در برنامهریزی شهری. تهران: انتشارات امید انقلاب
16. موسوی، م. (1393). رتبهبندی محلات شهر سردشت از نظر حرکت به سوی خلاقیت با تأکید بر تحقق شهر خلاق با استفاده از تاپسیس و ANP. جغرافیا و آمایش شهری و منطقهای، (10)، 38-19
17. Avikal, S., Jain, R., & Mishra, P. K. (2014). A Kano model, AHP and M-TOPSIS method-based technique for disassembly line balancing under fuzzy environment. Applied Soft Computing, 25, 519-529
18. Bilgili, B., Erciş, A., & Ünal, S. (2011). Kano model application in new product development and customer satisfaction (adaptation of traditional art of tile making to jewelries). Procedia - Social and Behavioral Sciences, 24, 829-846
19. Chamodrakas, I., Leftheriotis, I., & Martakos, D. (2011). In-depth analysis and simulation study of an innovative fuzzy approach for ranking alternatives in multiple attribute decision making problems based on TOPSIS. Applied Soft Computing, 11(1), 900-907
20. Chaudha, A., Jain, R., Singh, A. R., & Mishra, P. K. (2011). Integration of Kano’s model into quality function deployment (QFD). The International Journal of Advanced Manufacturing Technology, 53(5), 689-698
21. Dominici, G., & Palumbo, F. (2013). How to build an e-learning product: Factors for student/customer satisfaction. Business Horizons, 56(1), 87-96
22. Edenhofer, O., R., Pichs-Madruga, Y., Sokona, E., Farahani, S., Kadner, K., Seyboth, A. … & Minx, J. C. (Eds.). (2014). Climate change 2014: Mitigation of climate change (Contribution of working group III to the fifth assessment report of the intergovernmental panel on climate change). New York, NY: Cambridge University Press
23. Haque, M. M., Chin, H. C., & Debnath, A. K. (2013). Sustainable, safe, smart—three key elements of Singapore’s evolving transport policies. Transport Policy, 27, 20-31
24. Kumar, C. V. S., & Routroy, S. (2015). Demystifying manufacturer satisfaction through Kano model. Materials Today: Proceedings, 2(4), 1585-1594
25. Lin, S. P., Yang, C. L., Chan, Y. H., & Sheu, C. (2010). Refining Kano's ‘quality attributes–satisfaction’ model: A moderated regression approach. International Journal of Production Economics, 126(2), 255-263
26. Litman, T. (2013). Online TDM encyclopedia. Retrieved from http:// www.vtpi.org/ tdm/ tdm67.htm
27. Millo, F., Rolando, L., Fuso, R., & Zhao, J. (2015). Development of a new hybrid bus for urban public transportation. Applied Energy, 157, 583-594
28. O’Neill, D. (2010). Deciding on driving cessation and transport planning in older drivers with dementia. European Geriatric Medicine, 1(1), 22-25
29. Risser, R., Lexell, E. M., Bell, D., Iwarsson, S., & Stahl, A. (2015). Use of local public transport among people with cognitive impairments: A literature review. Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behavior, 29, 83-97
30. Rojo, M., dell’Olio, L., Gonzalo-Orden, H., & Ibeas, Á. (2015). Inclusion of quality criteria in public bus service contracts in metropolitan areas. Transport Policy, 42, 52-63
31. Schmöcker, J. D., Quddus, M. A., Noland, R. B., & Bell, M. G. H. (2008). Mode choice of older and disabled people: A case study of shopping trips in London. Journal of Transport Geography, 16(4), 257-267
32. Tirachini, A., Hensher, D. A., & Bliemer, M. C. J. (2014). Accounting for travel time variability in the optimal pricing of cars and buses. Transportation, 41(5), 947-971
33. Tirachini, A., Hensher, D. A., & Rose, J. M. (2014). Multimodal pricing and optimal design of urban public transport: The interplay between traffic congestion and bus crowding. Transportation Research Part B: Methodological, 61, 33-54
34. Zatti, A. (2012). New organizational models in European local public transport: From myth to reality. Annals of Public and Cooperative Economics, 83(4), 533-559