1. اسماعیلزاده، ح. و صرافی، م. (1385). جایگاه حکمروایی خوب برنامهریزی شهری طرح متروی تهران. مدرس علوم انسانی (ویژهنامۀ جغرافیا)، 10 (1)، 25-1
2. ایراننژاد پاریزی، م. (1382). روشهای تحقیق در علوم اجتماعی. تهران: نشر مدران
3. بصیرت، م. (1385). تجربیات جهانی حکمروایی مناطق کلانشهری؛ آموزههایی برای ایران. مدیریت شهری، (18)، 51-34
4. حمزهای، م.، برادران. م. م. و هاتفی. ف. (1392). حکمرانی خوب در شهرداری مشهد. پنجمین کنفرانس برنامهریزی و مدیریت شهری. دانشگاه فردوسی مشهد. 4 و5 اردیبهشتماه. مشهد، ایران
5. دربان آستانه، ع. و رضوانی، م. (1390). تبیین مؤثر بر حکمروایی روستایی در حکومت محلی (مطالعۀ موردی: شهرسنان قزوین). مدیریت شهری، 10 (29)، 197-179
6. رضویزاده، الهام( ۱۳۹۵)، بررسی تأثیر حکمروایی خوب شهری بر کیفیت زندگی شهری (مطالعه موردی: شهر مرند)، مجموعهمقالات سومین کنفرانس علمی پژوهشی افقهای نوین در علوم جغرافیا و برنامهریزی معماری و شهرسازی ایران. تهران: انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین
7. رفیعیان، م. و حسینپور، ع. (1390). حکمروایی خوب شهری از منظر نظریات شهرسازی. طحان: هله
8. رهنما، م. ر؛ مافی، ع. و اسدی. ر. (1389). تحلیل حکمروایی خوب شهری در مشهد با استفاده از الگوی سوات. جغرافیا و توسعۀ ناحیهای، 8 (15)، 224-197
9. قلیپور، آ.، ابویی اردکان، م. و پیدایش. ا. (2012). بررسی عوامل مؤثر در شکلگیری تصویر شهر در راستای برندسازی مؤثر شهری. هنرهای زیبا-معماری و شهرسازی، 3 (45)، 48-39
10. گرجی،ا. و برخورداری، س. (1388). مبانی روش تحقیق در علوم اجتماعی. تهران: ثالث
11. ملک حسینی، ع. و کولائی، پ. (۱۳۹۵). بررسی حکمروایی خوب شهری. مجموعهمقالات دومین کنگرۀ بینالمللی علوم زمین و توسعۀ شهری. تبریز: شرکت کیان طرح دانش
12. نخعی، م.، خداداد، م.، مرمنی اصل، م. و براتی، فرزانه. (۱۳۹۵). سنجش عملکرد شهرداری از منظر شاخصهای حکمرانی خوب شهری (منطقۀ 1 و 2 شهر گرگان). مجموعهمقالات دومین کنفرانس ملی علوم مدیریت نوین و برنامهریزی پایدار ایران. تهران: مؤسسه آموزش عالی مهر اروند
13. Adams, R. B., & Ferreira, D. (2009). Women in the boardroom and their impact on governance and performance. Journal of Financial Economics, 94(2), 291-309
14. Anholt, S. (2007). Competitive identity: The new brand management for nations, cities and regions. London, England: Palgrave Macmillan
15. Blain, C., Levy, S. E., & Ritchie, J. R. B. (2005). Destination branding: Insights and practices from destination management organizations. Journal of Travel Research, 43(4), 328-338
16. Cai, A. (2006). Cooperative branding for rural destinations. Annals of Tourism Research, 29(3), 720-742
17. Cai, A. (2009). Tourism branding in a social exchange system. In A. Cai, W. C. Gartner, & A. M. Munar (Eds.), Tourism branding: Communities in action (Bridging tourism theory and practice) (Vol. 1, pp. 89-104). Bingley, England: Emerald Group Publishing Limited
18. Govers, R., Go, F. M., & Kumar, K. (2007). Promoting tourism destination image. Journal of Travel Research, 46(1), 15-23
19. Hall, C. M., & Page, S. (2010). The contribution of Neil Leiper to tourism studies. Current Issues in Tourism, 13(4), 299-309
20. Jacka, T. (2010). Women's activism, overseas funded participatory development, and governance: A case study from China. Women's Studies International Forum, 33(2), 99-112
21. Kavaratzis, M. (2004). From city marketing to city branding: Towards a theoretical framework for developing city brands. Place Branding, 1(1), 58-73
22. Keller, K. L. (1993). Conceptualizing, measuring, and managing customer-based brand equity. American Marketing Association, 57(1), 1-22
23. Kotler, P., Haider, D. H., & Rein, I. (1994). Mercadotecnia de localidades: comoatraerinversiones, industrias y turismo a ciudades, regiones, estado y paises [Local marketing: Attracting investments, industry and tourism to cities, regions, states and countries]. Mexico City, Mexico: Diana
24. Morgan, N., Pritchard, A., & Pride, R. (Eds.). (2004). Destination branding: Creating the unique destination proposition (2nd ed.). Chennai, India: Elsevier
25. Stewart, K. (2006). Designing good urban governance indicators: The importance of citizen participation and its evaluation in Greater Vancouver. Cities, 23(3), 196-204
26. Williams, P. W., Gill, A. M., & Chura, N. (2004). Branding mountain destinations: The battle for “placefulness”. Tourism Review, 59(1), 6-15