مقداری, صدیقه سادات, سبحانی, مرجان. (1395). تحلیل گفتمان بیلبوردهای تجاری-تبلیغاتی از منظر تحلیل چند رسانه ای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(15), 95-120. doi: 10.22067/lj.v8i15.33516
صدیقه سادات مقداری; مرجان سبحانی. "تحلیل گفتمان بیلبوردهای تجاری-تبلیغاتی از منظر تحلیل چند رسانه ای". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 15, 1395, 95-120. doi: 10.22067/lj.v8i15.33516
مقداری, صدیقه سادات, سبحانی, مرجان. (1395). 'تحلیل گفتمان بیلبوردهای تجاری-تبلیغاتی از منظر تحلیل چند رسانه ای', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(15), pp. 95-120. doi: 10.22067/lj.v8i15.33516
مقداری, صدیقه سادات, سبحانی, مرجان. تحلیل گفتمان بیلبوردهای تجاری-تبلیغاتی از منظر تحلیل چند رسانه ای. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 8(15): 95-120. doi: 10.22067/lj.v8i15.33516


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.