لگزیان, محمد, یغما, سمیه یغما. (1389). شناسایی و تعیین میزان تاثیر عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از دیدگاه مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(34), -. doi: 10.22067/pm.v17i34.27354
محمد لگزیان; سمیه یغما یغما. "شناسایی و تعیین میزان تاثیر عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از دیدگاه مشتریان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 17, 34, 1389, -. doi: 10.22067/pm.v17i34.27354
لگزیان, محمد, یغما, سمیه یغما. (1389). 'شناسایی و تعیین میزان تاثیر عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از دیدگاه مشتریان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(34), pp. -. doi: 10.22067/pm.v17i34.27354
لگزیان, محمد, یغما, سمیه یغما. شناسایی و تعیین میزان تاثیر عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از دیدگاه مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1389; 17(34): -. doi: 10.22067/pm.v17i34.27354