آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,964
تعداد مقالات20,604
تعداد مشاهده مقاله28,194,532
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,407,034
Aliabadi, Vahid, Ataiee, Pouria, Movahedi, Reza. (1395). The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County). سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072
Vahid Aliabadi; Pouria Ataiee; Reza Movahedi. "The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 2, 1395, 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072
Aliabadi, Vahid, Ataiee, Pouria, Movahedi, Reza. (1395). 'The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), pp. 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072
Aliabadi, Vahid, Ataiee, Pouria, Movahedi, Reza. The Effect of Strategic Thinking and Social Capital on Recognition of Entrepreneurial Opportunities among Rural Youths (Case Study: Kangavar County). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 5(2): 95-110. doi: 10.22067/jrrp.v5i2.46072


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب