سلامی, حبیب الله, کاوسی کلاشمی, محمد. (1390). سنجش وجود تغییر ساختاری در ترجیحات مصرف کنندگان ایرانی برای سبد کالایی برنج:. سامانه مدیریت نشریات علمی, 25(1), -. doi: 10.22067/jead2.v1390i1.8887
حبیب الله سلامی; محمد کاوسی کلاشمی. "سنجش وجود تغییر ساختاری در ترجیحات مصرف کنندگان ایرانی برای سبد کالایی برنج:". سامانه مدیریت نشریات علمی, 25, 1, 1390, -. doi: 10.22067/jead2.v1390i1.8887
سلامی, حبیب الله, کاوسی کلاشمی, محمد. (1390). 'سنجش وجود تغییر ساختاری در ترجیحات مصرف کنندگان ایرانی برای سبد کالایی برنج:', سامانه مدیریت نشریات علمی, 25(1), pp. -. doi: 10.22067/jead2.v1390i1.8887
سلامی, حبیب الله, کاوسی کلاشمی, محمد. سنجش وجود تغییر ساختاری در ترجیحات مصرف کنندگان ایرانی برای سبد کالایی برنج:. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1390; 25(1): -. doi: 10.22067/jead2.v1390i1.8887