آمار

تعداد نشریات52
تعداد شماره‌ها2,091
تعداد مقالات21,679
تعداد مشاهده مقاله79,726,752
تعداد دریافت فایل اصل مقاله25,532,005
جعفری گهر, منوچهر, روحی, افسر, قلیچی, مجید. (1395). تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 49(4), 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078
منوچهر جعفری گهر; افسر روحی; مجید قلیچی. "تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 49, 4, 1395, 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078
جعفری گهر, منوچهر, روحی, افسر, قلیچی, مجید. (1395). 'تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 49(4), pp. 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078
جعفری گهر, منوچهر, روحی, افسر, قلیچی, مجید. تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 49(4): 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب