آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها1,965
تعداد مقالات20,610
تعداد مشاهده مقاله28,686,841
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,476,310
جعفری گهر, منوچهر, روحی, افسر, قلیچی, مجید. (1395). تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 49(4), 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078
منوچهر جعفری گهر; افسر روحی; مجید قلیچی. "تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 49, 4, 1395, 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078
جعفری گهر, منوچهر, روحی, افسر, قلیچی, مجید. (1395). 'تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 49(4), pp. 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078
جعفری گهر, منوچهر, روحی, افسر, قلیچی, مجید. تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 49(4): 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب