آمار

تعداد نشریات50
تعداد شماره‌ها1,983
تعداد مقالات20,354
تعداد مشاهده مقاله25,007,861
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,827,401
جعفری گهر, منوچهر, روحی, افسر, قلیچی, مجید. (1395). تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 49(4), 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078
منوچهر جعفری گهر; افسر روحی; مجید قلیچی. "تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 49, 4, 1395, 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078
جعفری گهر, منوچهر, روحی, افسر, قلیچی, مجید. (1395). 'تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 49(4), pp. 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078
جعفری گهر, منوچهر, روحی, افسر, قلیچی, مجید. تأثیر آموزش مقابله‌ای باز ترکیب عبارت‌ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم‌پذیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 49(4): 77-98. doi: 10.22067/lts.v49i4.52078


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب