آتشک، محمد، و ماه زاده، پریسا (1388) روش شناسی فرایند مدل های استقرار مدیریت دانش به منظور ارایه روشی تلفیقی. در مجموعه مقالات همایش ملی مدیریت دانش و علوم اطلاعات: پیوندها و برهم کنش-ها (ص.419-447)، 10-11 بهمن 1388، تهران، ایران. تهران: نشر کتابدار.
ابزری، مهدی، و کرمانی القریشی، محمدرضا (1384) امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در صنعت فولاد کشور (مورد مطالعه: شرکت ذوب آهن اصفهان). مجله دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه اصفهان، 17(3)، 121-138.
ابونوری، اسماعیل، نیازی، عیسی، و طاهری دمنه، محسن (1390) اولویت بندی مؤلفههای مدیریت دانش در دانشگاه های منتخب. کاوشهای مدیریت بازرگانی، 3(5)، 56-73.
اصغرپور، محمدجواد (1390) تصمیم گیری های چندگانه. تهران: دانشگاه تهران.
افرازه، عباس (1384) مدیریت دانش ( مفاهیم، مدلها، اندازه گیری و پیاده سازی). تهران: مؤلف.
حسین زاده، اکبر (1389). مقایسه میزان کاربست مدیریت دانش در بین کارکنان کتابخانه های دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و تبریز بر اساس مدل هیسیگ. (پایان نامه کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاع-رسانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه اصفهان، 1389).
حسین زاده، اکبر، شعبانی، احمد، و سیادت، علی (1391). میزان کاربست مدیریت دانش بین کارکنان کتابخانه-های دانشگاهی و بیمارستانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تبریز بر اساس مدل هیسیگ. فصلنامه مدیریت اطلاعات سلامت، 9(2)، 192-202.
خوش سیما، غلامرضا، ابراهیمی نژاد، مهدی، و فلاح لاجیمی، حمیدرضا (1384) بررسی ارتباط بین فرآیندهای مدیریت دانش و اثربخشی مدیریت دانش. فصلنامه مدیریت صنعتی، 10، 25-46.
تاونلی، چارلز تی. (1380) مدیریت دانش و کتابخانه های دانشگاهی. (ترجمه مهدی خادمیان). کتابداری و اطلاع رسانی. 4(3)، 99-120.
دهقانی سائیج، جلال، و محمودی، حسن (1390) شناسایی و رتبه بندی معیارهای موثر بر مکان یابی کتابخانه های عمومی با استفاده از ANP فازی و TOPSIS فازی. کتابداری و اطلاع رسانی، 53.
سعیدااردکانی، سعید، وکنجکاومنفرد، امیررضا (1390) عوامل موثر بر موفقیت استقرار مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه یزد). کاوش های مدیریت بازرگانی، 3(5)، 136-158.
شعبانی، احمد، محمدی استانی، مرتضی، و فروگذار، حامد (1391) شناسایی، بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش با استفاده از تکنیک TOPSIS. فصلنامه مدیریت اطلاعات سلامت، 9(3).
شفیعی رودپشتی، میثم، و میرغفوری، حبیب الله (1387) شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بهبود کیفیت خدمات آموزشی بخش آموزش عالی (مطالعه ی موردی: دانشکده ی مدیریت دانشگاه یزد). آموزش عالی ایران، 1 (2)، 67-93.
عدلی، فریبا (1384). مدیریت دانش: حرکت به سوی فراسوی دانش. تهران: فراشناختی اندیشه.
قدسی پور، حسن (1389). فرایندهای سلسله مراتبی تحلیلی. تهران: دانشگاه امیرکبیر.
کیم، سئونگهی (1380). نقش متخصصان دانش در مدیریت دانش. در گزیده مقالات ایفلا 99 (بانکوک20-28 اوت 1999). (ترجمه آتش جعفرنژاد، زیرنظر عباس حری). (ص.86-94) تهران: کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران.
محمدی استانی، مرتضی، شعبانی، احمد، و رجایی پور، سعید (1390). امکان سنجی و پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی شهر اصفهان بر پایه مدل بکوویتز و ویلیامز. پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی، 1(1)، 23-44.
میرفخرالدینی، حیدر، حاتمی نسب، حسن، طالعی فر، رضا، و کنجکاومنفرد، امیررضا (1389) مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط. چشم انداز مدیریت بازرگانی (پیام مدیریت)، 9(2) (پیاپی 35)، 103-118.
نیازآذری، کیومرث، و عمویی، فتانه (1386) عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی- برنامه ریزی درسی)، 21(14)، 93-106.
Alavi, M., & Lindner, D.E. (2001) Review Knowledge management and knowledge management systems: Conceptual foundations and research issues. MIS quarterly, 25 (1), 107-136. Retrieved October 15, 2011 from http://www.jstor.org/stable/pdfplus/3250961 .pdf.
Beckman, T. (1999). The current state of knowledge management, in Libuwitz(ed.),The knowledge management field book. London: Financial Times Prentice Hall.
Bukowitz, W., & Williams, R. (1999a) The knowledge management fieldbook. London: Financial Times/ Prentice Hall. Retrieved September 23, 2011 from: http://www.cio.com/archive/enterprise/101599_book.html
Chu, M.T., Shyu, J., & Tzeng, G.H. (2007) Comparison among three analytical methods for knowledge communities group-decision analysis. Journal of expert systems with applications, 33 (4), 1011-1024.
Connelly, C., & Kelloway, E.K. (2003) Predictors of employees perceptions of knowledge sharing cultures. Leadership & Organization Development Journal, 24 (5), 294-301. Retrieved March 18, 2011 from: http://www.emeraldinsight.com/journals.htm?articleid=1410695&show=pdf
Dagdeviren, M., Yuksel, I., & Kurt, M. (2008) A fuzzy analytic network process (ANP) model to identify faulty behavior risk (FBR) in work system. Safety Science, 46, 771-783.
De Long, D. (1997) Building the Knowledge-Based Organization How Culture Drives Knowledge Behaviors. Retrieved February 25, 2011 from: http://www.providersedge.com/docs/km_articles/Building_the_Knowledge-Based_Organization.pdf
Goh, S.H., & Sandu, M.S. (2013) Knowledge Sharing among Malaysian academic: Influence of affective commitment and trust. Electronic Journal of Knowledge Management, 11(1), 38-48.
Gold, A.H., Malhotra, A., & Segars (2001) Knowledge Management: An Organizational Capabilities Perspective. Journal of Management Information Systems, 18 (1), 185– 214.
Kurttila, M., Pesonen, M., Kangas, J., & Kajanis, M.( 2000) Utilizing the analytic hierarchy process (AHP) in SWOT analysis- a hybrid method and its application to a forest certification case. Forest policy and Economics, 1, 41-52.
Lustri, D., Miura, I., & Takahashi, S. (2007) Knowledge management model: Practical application for competency development. The Learning Organization, 14(2), 186-202. Retrieved October 10, 2011 from: http://www.emeraldinsight.com/journals.htm?issn=0969-6474&volume=14&issue=2&articleid=1597946&show=pdf.
Pentland, B.T. (1995) Information systems and organizational learning: The social epistemology of organizational knowledge systems. Accounting, Management and Information Technologies, 5(1), 1-21.
Meade, L.M., & Sarkis, J. (1999) Analyzing organizational project alternatives for agile manufacturing processes: An analytical network approach. International Journal of Production Research, 37 (2), 241-261.
Monavvarian, A., Fathi, M.R, Zarchi, M.K, & Faghihi, A. (2011) Combining ANP with TOPSIS in selecting knowledge management strategies. European Journal of scientific research, 54 (4), 538-546.
Saaty, T.L. (1996). Decision making with dependence and feedback: the analytic network process. Pittsburg: RWS Publications.
Saaty, T.L. (2004) Fundamentals of the analytic network process: Dependence and feedback in decision making with a single network. Journal of Systems Science and Systems Engineering, 13 (2), 1-35.
Sarrafzadeh, M., Martin, B., & Hazeri, A. (2010). Knowledge management and its potential applicability for libraries. Library Management, 31(3), 198-212. Retrieved October 8, 2011 from http://www.emeraldinsight.com/journals.htm?issn=0143-5124&volume=31&issue=3&articleid=1840207&show=pdf