پریرخ، مهری(1382). مدیریت دانش: ابزاری برای ایجاد تحول در مدیریت کتابخانهها. فصلنامه کتاب، 56، ص. 112-126.
جاهد، حسینعلی(1388). طراحی مدل مفهومی ارتباط مدیریت دانش با سرمایه اجتماعی شناختی. مجموعه مقالات همایش ملی مدیریت دانش و علوم اطلاعات: پیوندها و برهم کنشها. تهران: کتابدار، 1388.
خاتمیان فر، پریسا؛ پریرخ، مهری(1386). بررسی وضعیت و بسترهای به اشتراک گذاری دانش در سازمان کتابخانههای آستان قدس در انطباق با الگوی –نوناکو و تاکه اوچی-. کتابداری و اطلاع رسانی، 40، ص. 178-212.
خاکی، غلامرضا (1387). روش تحقیق در مدیریت. تهران: بازتاب.
داونپورت، تامس؛ پروساک، لارنس (1379). مدیریت دانش. ترجمه حسین رحمان سرشت. تهران: شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو(ساپکو).
سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه (1388). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: آگاه.
عباسی، زهره (1388). شناسایی الگوی فرهنگ سازمانی حاکم بر کتابخانههای مرکزی دانشگاهها و سنجش تأثیر آن بر میزان اجرای مدیریت دانش. پایان نامه دکتری کتابداری و اطلاع رسانی، دانشگاه فردوسی مشهد.
عطاپور، هاشم (1388). بررسی و تحلیل عوامل موثر بر چرخه مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی: مطالعه موردی کتابخانههای مرکزی دانشگاههای تهران. مجموعه مقالات همایش ملی مدیریت دانش و علوم اطلاعات: پیوندها و برهم کنشها. تهران: کتابدار، 1388.
غفاری، سعید؛ زنجیردار، مجید؛ حقدادی، مریم (1388). مطالعه راهبردی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی شهر اراک. ماهنامه اطلاع یابی و اطلاع رسانی، 26، ص. 22- 28.
کریمی، ندا؛ گورابی، احمد (1388). بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت دانش در مجموع کتابخانههای دانشگاه گیلان. مجموعه مقالات همایش ملی مدیریت دانش و علوم اطلاعات: پیوندها و برهم کنشها. تهران: کتابدار، 1388.
مفیدی، همیلتونی؛ سنیمان، ردا (2004). کاربرد اینترانت به عنوان یک ابزار مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی. ترجمه مریم صراف زاده. مجله الکترونیکی مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران، 5(1). قابل دسترس در: http://ejournal.irandoc.ac.ir
میرغفوری، حبیب الله؛ صادقی آرانی، زهرا (1389). بررسی و ارزیابی کارایی کتابخانهها در به کار گیری مدیریت دانش و نوآوری به منظور بهبود کیفیت خدمات با استفاده از مدل DEA دو مرحله ای: "مطالعه موردی کتابخانههای عمومی و دانشگاهی شهرستان یزد". کتابداری و اطلاع رسانی، 49، ص. 78- 99.
Alavi, Maryam; Leidner, Dorothy (2001). Review: Knowledge Management and Knowledge Management Systems: Conceptual Foundations and Research Issues. Mis Quarterly, 25 (1), pp. 107- 136.
Bhatt, G. (2001). Knowledge Management in Organizations: Examining the Interactions Between Technologies, Techniques, and People. Journal of Knowledge Management, 5 (1), pp. 68-75
Bhatt, G. (2002). Management Strategies for Individual Knowledge and Organization Knowledge. Journal of Knowledge Management, 6 (1), pp. 31- 39.
Davenport, T; Long, D; Beers, M (1998). Successful Knowledge Management Projects. Management Review, 39 (2), pp. 43- 57.
Goldoni, Vanessa; Oliveria, Mirian (2010). Knowledge Management Metrics in Software Development Companies in Brazila. Journal of Knowledge Management, 14 (2), pp. 301- 313.
Hamid Suraya; Jamaliah Mohammad (2005). Preliminary Study of Knowledge Management in A Library: A Case Study of the Library of Malaysia. Reterived Jun, 24, 2010, From, Http://Www.Lib.Usm.My/Elmu- Equip/Conference/Documents/Icol%202005%20paper%2021%20suraya%20hamid%20&%20jamaliah.Pdf
Jain, Priti (2007). Knowledge Management Southern Africa. Library Review, 56 (5), pp. 377-392.
Noraziah, H.A Aziz (2007). Role of Special Librarian in Knowledge Management Programs. Retrieved April 8, 2011, from, www.Iab.Edu.My/Jurnal/Jurnal%202007/Slibrarian.Pdf
Roknuzzaman, Md; Umemoto, Katsohiro (2009). How Library Practitioners View Knowledge Management in Libraries: A Qualitative Study. Library Management, 30 (8/9), pp. 643- 656.
Sinotte, Michelle (2004). Exploration of The Field of Knowledge Management for the Library and Information Professional. Libri, 54 (3), pp. 190–198.