آمار

تعداد نشریات51
تعداد شماره‌ها2,028
تعداد مقالات21,110
تعداد مشاهده مقاله47,466,993
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,348,999
جلیل پور, پیمان, بریاجی, مهدی. (1393). شناسایی و رتبه‎بندی زیرساخت‎های مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه‎های دانشگاه‎های شهید چمران و علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(2), 93-108. doi: 10.22067/riis.v4i1.15859
پیمان جلیل پور; مهدی بریاجی. "شناسایی و رتبه‎بندی زیرساخت‎های مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه‎های دانشگاه‎های شهید چمران و علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 2, 1393, 93-108. doi: 10.22067/riis.v4i1.15859
جلیل پور, پیمان, بریاجی, مهدی. (1393). 'شناسایی و رتبه‎بندی زیرساخت‎های مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه‎های دانشگاه‎های شهید چمران و علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(2), pp. 93-108. doi: 10.22067/riis.v4i1.15859
جلیل پور, پیمان, بریاجی, مهدی. شناسایی و رتبه‎بندی زیرساخت‎های مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه‎های دانشگاه‎های شهید چمران و علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 4(2): 93-108. doi: 10.22067/riis.v4i1.15859


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب