جلیل پور, پیمان, بریاجی, مهدی. (1392). شناسایی و رتبه‎بندی زیرساخت‎های مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه‎های دانشگاه‎های شهید چمران و علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(1), 93-108. doi: 10.22067/riis.v4i1.15859
پیمان جلیل پور; مهدی بریاجی. "شناسایی و رتبه‎بندی زیرساخت‎های مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه‎های دانشگاه‎های شهید چمران و علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 1, 1392, 93-108. doi: 10.22067/riis.v4i1.15859
جلیل پور, پیمان, بریاجی, مهدی. (1392). 'شناسایی و رتبه‎بندی زیرساخت‎های مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه‎های دانشگاه‎های شهید چمران و علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(1), pp. 93-108. doi: 10.22067/riis.v4i1.15859
جلیل پور, پیمان, بریاجی, مهدی. شناسایی و رتبه‎بندی زیرساخت‎های مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخانه‎های دانشگاه‎های شهید چمران و علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 4(1): 93-108. doi: 10.22067/riis.v4i1.15859


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.